02
08
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #dior #vogue #ysl #klossy
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
A jak Anja. Dom mody Chloé kontynuuje artystyczną wizję kampanii lansowaną w ostatnich dwóch sezonach. Przed obiektywem Inez & Vinoodh występują dwie melancholijne piękności - wśród nich Anja Rubik. >>>
C jak Clinique. Eleganckie, zadbane brwi za jednym pociągnięciem szczoteczką? Dzięki nowości od Clinique będziesz miała wszystko pod kontrolą! Just Browsing Brush-On Styling Mousse od sierpnia w sprzedaży. >>>
D jak Dior Glasses. Kolekcja graficznych oprawek o mocnym, architektonicznym kształcie zadebiutowała na wybiegu fw 2015/16 i już wtedy było wiadomo, że stanie się hitem. Gwiazdą kampanii została Polka - Anna Cholewa. >>>
E jak Estée Lauder. Pure Color Envy Liquid Lip Potion od Estée Lauder to nowy, lśniący błyszczyk i mocno nasycona kolorem szminka w jednym. Pielęgnuje olejkami, pachnie kwiatem jabłoni, utrzymuje się do 8 godzin. >>>
K jak Klossy. Dosłownie kilka dni temu na YouTube.com pojawił się osobisty, w pełni autorski kanał Karlie Kloss - Klossy, na którym już zaczęły pojawiać się pierwsze nagrania. >>>
M jak Magdalena. Na sierpniową okładkę VOGUE Mexico trafiła Magda Frąckowiak. Polska top modelka stanęła przed obiektywem Davida Bellemere, by zaprezentować przegląd trendów na przełom lata i jesieni. >>>
N jak Now. A dokładnie - Eternity Now - nowy flanker kultowych Eternity od Calvina Kleina. Już same flakony reinterpretują i subtelnie odnoszą się do historii poprzez uwspółcześnienie dobrze znanej klasyki. >>>
O jak Ola. Górzysty krajobraz szkockiej wyspy Skye w tle, naturalne formy na pierwszym planie i piękna Ola Rudnicka w roli głównej - tak wygląda jesienna kampania Solar. >>>
S jak Stella. Kolejny zapach od Stelli McCartney już po światowej premierze! Mieszanka zawiera akordy róży i bursztynu, które uzupełniają aromaty mrożonych cytryn, orzeźwiającej mandarynki, zroszonej frezji, delikatnych płatków piwonii oraz liści fiołka. >>>
V jak VOGUE. By otrzymać wrześniowy numer VOGUE US już 14 sierpnia, należy przejść na Amazon.com i tam złożyć zamówienie. Pod drzwi modowych fanatyków trafi wyjątkowa paczka - magazyn zapakowany w specjalne pudełko. >>>
Y jak Yves Saint Laurent. Dom mody Saint Laurent pod wodzą Hedi Slimane ponownie wkracza na paryskie wybiegi Haute Couture. Stroje zostały zaprojektowane w odrestaurowanej siedzibie Couture House of Yves Saint Laurent. >>>