Wear

Górzysty krajobraz szkockiej wyspy Skye w tle, naturalne formy na pierwszym planie i piękna Ola Rudnicka w roli głównej.

 

 

SOLAR fw 2015/16

 

 

Zestawienie wizji artystycznych polskich twórców ze stylem marki pozwoliło na stworzenie niepowtarzalnego klimatu kampanii. Subtelna uroda Oli Rudnickiej doskonale podkreśliła surowy charakter fotografii, pozostawiając w centrum uwagi ubrania i akcesoria z najnowszej kolekcji Solar.

 

Zdjęcia przygotował fotograf Adam Pluciński, który ma na swoim koncie współpracę z takimi magazynami jak Harper’s Bazaar, Twój Styl czy ELLE. Jako artysta ceni fotografię komercyjną o artystycznych walorach i artystyczną o komercyjnej jakości, co znalazło pełne odzwierciedlenie w na kartach zimowej opowieści Solar. 

 

 

W tym sezonie stawiamy na polską kreatywność. Wybraliśmy zespół, z którym wspólnie stworzyliśmy kampanię na światowym poziomie. Jej efekty będzie można zobaczyć wkrótce w najnowszym wydaniu Magazynu Solar.

 

Aleksandra Danel, wiceprezes Zarządu Solar

 

 

Sama kolekcja na sezon fw 2015/16 stanowi unikalne połączenie oryginalnych form z maksymalną funkcjonalnością. Solar stawia na warstwowość – dzianinowe sukienki zestawia z obszernymi kardiganami i szalami, a bezrękawniki narzuca na ciepłe płaszcze. Wśród kolorów dominują stonowane beże i szarości przełamane połyskiem srebra i złota. Charakterystyczne dla marki printy i faktury podkreślają modernistyczny charakter całości. 

 

Podczas sesji w Szkocji powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Digital Amigos, kolektyw braci Andrzeja Rudzia i Chrisa Rudzia, zwycięzcy tegorocznej edycji Nikon Photo Contest. Produkcją kampanii zajęła się agencja kreatywna Futu. Dzięki spójnej wizji i sprawnej współpracy powstała wyjątkowa seria wyrazistych i nastrojowych fotografii.

 

 

Polecamy także:

 

Jesień w Solar: Nowe logo, nowa twarz

 

Ola Rudnicka na pierwszej w karierze okładce VOGUE'a

zobacz na jednej stronie