30
04
2025
TATUUM i Miś Uszatek na EXPO 2025 w Osace
Marka TATUUM z Łodzi zaprezentowała się na światowej wystawie EXPO 2025 w Osace, pokazując kolekcję inspirowaną kultową postacią Misia Uszatka. To więcej niż pokaz mody – to połączenie lokalnego dziedzictwa z nowoczesnym designem i obecnością na globalnej scenie.
Moda z Łodzi w centrum świata
EXPO to nie tylko technologie i innowacje. To również kultura, rzemiosło i moda. W ramach Tygodnia Regionu Łódzkiego marka TATUUM pokazała kolekcję, która nawiązuje do jednej z najbardziej rozpoznawalnych ikon łódzkiej animacji – Misia Uszatka.
Miś Uszatek stał się bohaterem limitowanej serii ubrań – symbolicznie podróżując do Japonii, łącząc dzieciństwo, emocje i sentyment z nowoczesnym podejściem do projektowania.
Pokaz z orkiestrą i twórczynią mody premium
Kolekcję zaprezentowano podczas specjalnego pokazu mody, który wyreżyserowała Katarzyna Dominiak (@bez_alibi). Całość uzupełniła oprawa muzyczna przygotowana przez orkiestrę Filharmonii Łódzkiej. Wśród gości pojawiła się również maskotka Misia Uszatka, dodając wydarzeniu symbolicznego wymiaru.
T-shirty z podróży – limitowana kolekcja
Z okazji EXPO marka przygotowała dwie limitowane wersje T-shirtów, przedstawiające Misia Uszatka w Japonii – w kimonie, na tle uliczek Osaki. Koszulki są dostępne wyłącznie online, w ograniczonej liczbie egzemplarzy.
TATUUM na mapie biznesu
Obecność w Osace to także spotkania i rozmowy o przyszłości. Marka wzięła udział w seminarium gospodarczym, prezentując swoje wartości – jakość, lokalność i odpowiedzialność. To element większej strategii budowania rozpoznawalności polskiej mody za granicą.