29
07
2015
Ola Rudnicka w nastrojowej kampanii Solar fw 2015/16
Górzysty krajobraz szkockiej wyspy Skye w tle, naturalne formy na pierwszym planie i piękna Ola Rudnicka w roli głównej.
SOLAR fw 2015/16
Zestawienie wizji artystycznych polskich twórców ze stylem marki pozwoliło na stworzenie niepowtarzalnego klimatu kampanii. Subtelna uroda Oli Rudnickiej doskonale podkreśliła surowy charakter fotografii, pozostawiając w centrum uwagi ubrania i akcesoria z najnowszej kolekcji Solar.
Zdjęcia przygotował fotograf Adam Pluciński, który ma na swoim koncie współpracę z takimi magazynami jak Harper’s Bazaar, Twój Styl czy ELLE. Jako artysta ceni fotografię komercyjną o artystycznych walorach i artystyczną o komercyjnej jakości, co znalazło pełne odzwierciedlenie w na kartach zimowej opowieści Solar.
W tym sezonie stawiamy na polską kreatywność. Wybraliśmy zespół, z którym wspólnie stworzyliśmy kampanię na światowym poziomie. Jej efekty będzie można zobaczyć wkrótce w najnowszym wydaniu Magazynu Solar.
– Aleksandra Danel, wiceprezes Zarządu Solar
Sama kolekcja na sezon fw 2015/16 stanowi unikalne połączenie oryginalnych form z maksymalną funkcjonalnością. Solar stawia na warstwowość – dzianinowe sukienki zestawia z obszernymi kardiganami i szalami, a bezrękawniki narzuca na ciepłe płaszcze. Wśród kolorów dominują stonowane beże i szarości przełamane połyskiem srebra i złota. Charakterystyczne dla marki printy i faktury podkreślają modernistyczny charakter całości.
Podczas sesji w Szkocji powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Digital Amigos, kolektyw braci Andrzeja Rudzia i Chrisa Rudzia, zwycięzcy tegorocznej edycji Nikon Photo Contest. Produkcją kampanii zajęła się agencja kreatywna Futu. Dzięki spójnej wizji i sprawnej współpracy powstała wyjątkowa seria wyrazistych i nastrojowych fotografii.
Polecamy także:
Jesień w Solar: Nowe logo, nowa twarz