01
04
2025
BREUNINGER rusza z kampanią „Sztuka i Moda”
BREUNINGER wchodzi w nowy sezon z mocnym przekazem – moda to również sztuka. W kampanii wiosna-lato 2025 marka łączy świat projektantów z artystami z całej Europy, pokazując ich stylizacje i indywidualne podejście do twórczości. Efekt? Sesja pełna wyrazistych sylwetek i emocji, zrealizowana pod hasłem „Sztuka i Moda”.
BREUNINGER.COM – luksusowa multibrandowa platforma, działająca m.in. w Polsce – w kampanii prezentuje kolekcje topowych marek, takich jak Acne Studios, Isabel Marant, Christopher Esber, GANNI czy Giorgio Armani, Marni i Stone Island. Polska odsłona startuje 1 kwietnia i obejmie reklamę zewnętrzną, online, social media oraz współprace z influencerami – w tym z Alicją Werniewicz, która została nową fashion ekspertką BREUNINGER w Polsce.
Co wnosi nowa kolekcja?
-
Biel i krem – odświeżająca elegancja w wersji garniturowej, przełamana czarnymi dodatkami.
-
Pastele – rozbielony błękit, róż i żółć w romantycznym wydaniu na satynie, lnie i bawełnie.
-
Detale z pazurem – drapowania, cięcia i marszczenia w codziennych fasonach.