01
04
2025
TATUUM prezentuje kolekcję SENSES AT EASE
Nowa kolekcja TATUUM to odpowiedź na rosnącą potrzebę zrównoważonej mody. W kampanii SENSES AT EASE marka stawia na naturalne materiały – europejski len, certyfikowaną wiskozę LENZING™ ECOVERO™ i bawełnę organiczną – oraz ponadczasowe fasony, które łączą wygodę, estetykę i troskę o środowisko.
W kampanii wystąpili m.in. projektantka Nuria Bordas, model Mariusz Jakubowski, aktywistka Zuzanna Krzątała i właściciel marki Paweł Kapłon. Całość ma inspirować do bardziej świadomych wyborów – zarówno modowych, jak i życiowych.
TATUUM nie tylko tworzy trwałe ubrania, ale też uruchamia program LongLife+ (naprawa i wydłużona gwarancja) oraz fundację TATUUM LONGEVITY FOUNDATION, która wspiera edukację i innowacje w zakresie mody cyrkularnej.