11
06
2015
Jesień w Solar: Nowe logo, nowa (topowa) twarz
Solar fw 2015/16
Rewolucja pod szyldem Solar! Marka zdecydowała się na zmianę dotychczasowej identyfikacji wizualnej. Nowy znak firmowy jest zwieńczeniem trwającego od kilku lat procesu, który konsekwentnie zmierzał do odświeżenia wizerunku brandu. Logotyp składa się z dwóch uzupełniających się elementów, korespondując z eleganckim i kobiecym sygnetem.
Od kilku sezonów budujemy komunikację na międzynarodowym poziomie. Nowa identyfikacja wizualna staje się doskonałą podstawą do dalszych działań na rynku mody. W ten symboliczny sposób otwieramy się na nowych odbiorców.
– Aleksandra Danel, wiceprezes Zarządu Solar Company SA
Nowe logo Solar
Marce zależało, aby logo było minimalistyczne, a przez to wykraczające poza aktualne trendy w projektowaniu. I tak, w nowym logotypie zachowano ponadczasową czerń i biel, z przewagą tej drugiej, przez co całość wyróżnia się subtelnym charakterem i świeżością designu.
Zmieniona grafika pojawi się w kolekcjach Solar z początkiem sezonu fw 2015/16 i obejmie wszystkie elementy brandingowe, takie jak metki, torby i pudełka. W przyszłości zmienić się ma także wnętrze sklepów Solar.
Twarzą kampanii jesienno-zimowej kolekcji Solar została jedna z najbardziej rozchwytywanych polskich modelek, Ola Rudnicka (MODEL PLUS), która pozowała dla takich międzynarodowych gigantów jak Prada, Trussardi czy Joop. Za obiektywem stanął Adam Pluciński, a stylizacją zajęła się Zuzanna Kuczyńska.