07
04
2025
Doda kontra AI – Dafi rusza z nową kampanią na TikToku
W erze sztucznej inteligencji marka Dafi stawia na… naturalne myślenie. A wspiera ją w tym Doda, nowa ambasadorka marki, która z charakterystycznym dla siebie humorem i energią przekonuje, że najlepsza inteligencja to ta prawdziwa – wspierana odpowiednim nawodnieniem.
W ramach kampanii powstało 6 dynamicznych filmów na TikToku, które pokazują, jak Polacy pytają AI o wszystko – od zdrowej diety po treningi. Odpowiedź? Zamiast wygenerowanego tekstu, wkracza Doda z konkretnymi, błyskotliwymi radami. Pij wodę, rusz głową, nie idź na skróty – to główne przesłanie serii.
Spoty startują w futurystycznej, laserowej scenografii, ale szybko przenoszą się do świata rzeczywistego. Zastosowana w produkcji technologia wirtualnych scenografii pozwoliła odwzorować 7 lokalizacji w zaledwie 8 godzin, ograniczając tym samym ślad węglowy. Produkcję zrealizowano w VuFinder Studio.
– Ekologia to też inteligentny wybór – podkreśla Katarzyna Bursztein, Dyrektor Marketingu Dafi.
Pierwsze materiały z kampanii będą dostępne już na początku kwietnia. Doda i Dafi przekonują: sztuczne może być prawie wszystko – ale nie inteligencja. Nawadniaj swoją z Dafi.