29
04
2025
Douglas z kampanią "Mamo, otaczasz mnie miłością" na Dzień Mamy
Douglas, marka numer jeden w Europie w segmencie omnichannel i premium beauty, wystartowała z nową kampanią z okazji Dnia Mamy pod hasłem "Mamo, otaczasz mnie miłością". Kampania jest realizowana zgodnie z modelem omnichannel – obejmuje telewizję, prasę, digital, media społecznościowe oraz działania w perfumeriach stacjonarnych.
Wyjątkowe oferty dla klientów
Aż do 26 maja klienci perfumerii Douglas mogą liczyć na specjalne promocje i prezenty, które podkreślają wyjątkowość relacji z mamą:
-
29.04–04.05.2025 – przy zakupie produktów marek Caudalie, Gucci, Wella, Shiseido, Sensai i Versace za minimum 399 zł, klienci otrzymają upominki od marek.
-
05.05–12.05.2025 – przy zakupie produktów powyższych marek za minimum 399 zł, do zamówienia dołączona zostanie elegancka, wegańska kosmetyczka.
Oferty obowiązują w podanych terminach lub do wyczerpania zapasów. Promocje nie łączą się.
W dniach 13.05–26.05.2025 Douglas oferuje także rabaty do -30% na wybrane bestsellery makijażowe, pielęgnacyjne i zapachowe. Rabat naliczany jest od najniższej ceny z ostatnich 30 dni przed obniżką.
Czas w prezencie
Douglas przypomina, że czas to najcenniejszy dar, dlatego w ramach kampanii zachęca klientów do wspólnego celebrowania pięknych chwil z mamami.
W perfumeriach dostępne są:
-
profesjonalne zabiegi pielęgnacyjne i rytuały SPA (gabinety, mobilne kabiny SPA, diagnostyka skóry BEAUTY TECH),
-
wydarzenia makijażowe z profesjonalnymi poradami i prezentacją najnowszych trendów.