06
05
2025
Klarna i Kazar: ratalne i odroczone płatności dostępne w e-sklepie
Nowe możliwości dla klientów Kazar. W sklepie internetowym polskiej marki modowej pojawiły się opcje płatności ratalnych i odroczonych, oferowane przez globalnego operatora finansowego Klarna. Dzięki wdrożeniu usług „Zapłać za 30 dni” oraz „Zapłać w 3 ratach 0%”, konsumenci mogą robić zakupy z większą swobodą – bez natychmiastowego obciążania budżetu.
Jak działają nowe opcje płatności?
Klienci sklepu online Kazar mają do dyspozycji dwa warianty:
-
„Zapłać za 30 dni” – bez odsetek, bez prowizji, z możliwością zapłaty po miesiącu.
-
„Zapłać w 3 ratach 0%” – płatność rozłożona na trzy równe części, pobierane automatycznie co 30 dni. Wystarczy podpiąć kartę płatniczą lub kredytową, a Klarna zajmie się resztą.
Przed każdą ratą klient otrzymuje powiadomienie, co zwiększa przejrzystość i komfort korzystania z usługi.
Partnerstwo z korzyścią dla obu stron
Nowe funkcje płatnicze to kolejny etap współpracy Klarna – Kazar. Marka modowa już wcześniej dołączyła do programu afiliacyjnego fintechu. Teraz, dzięki integracji systemów, nowoczesne metody finansowania są dostępne dla klientów w całej Europie, również w Polsce.
– Cieszymy się, że polska marka Kazar, odnosząca sukcesy i zdobywająca uznanie także na rynkach międzynarodowych, zdecydowała się wprowadzić w swoim sklepie internetowym płatności odroczone i ratalne Klarny – mówi Łukasz Dwulit, Head of CEE w Klarna. – To dla nas przykład partnerskiego podejścia do rozwoju nowoczesnych usług płatniczych.
– Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom jak największej swobody i komfortu zakupów – dodaje Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer w Kazar. – Jesteśmy przekonani, że nowe opcje zwiększą satysfakcję naszych użytkowników.