16
10
2018
RISK made in Warsaw na rzecz walki z rakiem piersi
Jak co roku w październiku, również tym razem polskie marki angażują się w kampanię Estée Lauder Companies na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Cel jest szczytny: jednoczyć i inspirować ludzi ze wszystkich szerokości geograficznych w misji, jaką jest stworzenie świata bez raka. To wizja, którą Evelyn H. Lauder zaczęła urzeczywistniać ponad 25 lat temu, gdy współtworzyła ikoniczną Różową Wstążkę oraz rozpoczynała działalność Kampanii w 1992 roku.
Już drugi raz z rzędu do akcji przyłącza się szyld RISK made in Warsaw.
Projektantki Klara Kowtun i Antonina Samecka stworzyły z tej okazji nowe
odsłony swoich bestsellerowych modeli w odcieniu fioletowego różu.
#TimetoEndBreastCancer
Ubrania RISK made in Warsaw zaprojektowane w ramach kampanii
Estée Lauder Companies na rzecz Walki z Rakiem Piersi są dostępne
w sprzedaży na stronie riskmadeinwarsaw.com oraz
w butiku przy ul. Szpitalnej 6A w Warszawie.
20% ceny każdej sprzedanej rzeczy z kolekcji zostanie przekazane
na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1,
prowadzone w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.