Buzz

 

Jak co roku w październiku, również tym razem polskie marki angażują się w kampanię Estée Lauder Companies na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Cel jest szczytny: jednoczyć i inspirować ludzi ze wszystkich szerokości geograficznych  w misji, jaką jest stworzenie świata bez raka. To wizja, którą Evelyn H. Lauder zaczęła urzeczywistniać ponad 25 lat temu, gdy współtworzyła ikoniczną Różową Wstążkę oraz rozpoczynała działalność Kampanii w 1992 roku.

 

 

Już drugi raz z rzędu do akcji przyłącza się szyld RISK made in Warsaw.

 

Projektantki Klara Kowtun i Antonina Samecka stworzyły z tej okazji nowe

odsłony swoich bestsellerowych modeli w odcieniu fioletowego różu. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Co 19 sekund jakaś kobieta na świecie słyszy doagnozę: RAK PIERSI. Co roku, w październiku odbywa się kampania Estee Lauder Companies na rzecz uświadamiania i walki z rakiem piersi. W 2018 pod hasłem: TIME TO END BREAST CANCER. Przez te lata od początku trwania akcji - w samej Polsce udało się zebrać ponad 1000000 zł. My w tym roku przyłączamy się do akcji po raz drugi - i podobnie jak m.in. Estee Lauder, Clinique, La Mer, Bobbi Brown, czy Becca - przekazujemy 20% z październikowej sprzedaży rzeczy oznaczonych różową wstążką (kolor Purple Pink), na rzecz Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Szczegóły inaugarcji alcji - na instastories. Na dostawy jeszcze czekamy, ale fundusze już zbieramy, wiec całość jest w opcji pre-order. #pinkribbon #różowawstążka #timetoendbreastcancer #esteelaudercompanies #breastcancer #rakpiersi #czaspokonaćrakapiersi @esteelaudercompanies @elaborsuk @klara_kowtun @antonina.samecka @daria_lesniewska_

Post udostępniony przez RISK made in warsaw (@riskmadeinwarsaw)

 

 

#TimetoEndBreastCancer

 

 

Ubrania RISK made in Warsaw zaprojektowane w ramach kampanii 

Estée Lauder Companies na rzecz Walki z Rakiem Piersi są dostępne

w sprzedaży na stronie riskmadeinwarsaw.com oraz

w butiku przy ul. Szpitalnej 6A w Warszawie.  

 

20% ceny każdej sprzedanej rzeczy z kolekcji zostanie przekazane

 na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1,

prowadzone w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. 

zobacz na jednej stronie