16
10
2018
RISK made in Warsaw na rzecz walki z rakiem piersi
RISK made in Warsaw
Jak co roku w październiku, również tym razem polskie marki angażują się w kampanię Estée Lauder Companies na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Cel jest szczytny: jednoczyć i inspirować ludzi ze wszystkich szerokości geograficznych w misji, jaką jest stworzenie świata bez raka. To wizja, którą Evelyn H. Lauder zaczęła urzeczywistniać ponad 25 lat temu, gdy współtworzyła ikoniczną Różową Wstążkę oraz rozpoczynała działalność Kampanii w 1992 roku.
Już drugi raz z rzędu do akcji przyłącza się szyld RISK made in Warsaw.
Projektantki Klara Kowtun i Antonina Samecka stworzyły z tej okazji nowe
odsłony swoich bestsellerowych modeli w odcieniu fioletowego różu.
#TimetoEndBreastCancer
Ubrania RISK made in Warsaw zaprojektowane w ramach kampanii
Estée Lauder Companies na rzecz Walki z Rakiem Piersi są dostępne
w sprzedaży na stronie riskmadeinwarsaw.com oraz
w butiku przy ul. Szpitalnej 6A w Warszawie.
20% ceny każdej sprzedanej rzeczy z kolekcji zostanie przekazane
na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1,
prowadzone w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
RISK made in Warsaw
RISK made in Warsaw
RISK made in Warsaw
RISK made in Warsaw
RISK made in Warsaw
RISK made in Warsaw
RISK made in Warsaw
RISK made in Warsaw