24
04
2024
Najważniejsze trendy i marki pierwszego kwartału 2024 według LYST
Spotlight Lunchmetrics
Lyst Index to kwartalny ranking najgorętszych marek i produktów modowych. Tworząc listę platforma bierze pod uwagę zachowanie kupujących Lyst, w tym wyszukiwania na platformie i poza nią, wyświetlenia produktów i sprzedaż. Aby śledzić zainteresowanie marką i produktem, formuła uwzględnia również wzmianki w mediach społecznościowych, statystyki aktywności i zaangażowania na całym świecie w okresie trzech miesięcy.
24 kwietnia platforma Lyst po raz kolejny opublikowała listę
najgorętszych marek i produktów tego roku.
Tym razem pod lupę wzięła najbardziej wyszukiwane projekty
i domy mody w pierwszym kwartale 2024 roku.
Spotlight Lunchmetrics
Hottest brand 2024 – Miu Miu
Viralowa moda znów nie zaskakuje. Tytuł najgorętszego brandu pierwszego kwartału 2024 roku bez wątpliwości trafia do włoskiego domu mody Miu Miu. Młodsza siostra Prady samodzielnie wykreowała kilka z najbardziej pożądanych trendów i projektów roku.
Miucci Prady zawdzięczamy tegoroczne fascynacje “no pants look",
okularami bibliotekarki, torbą maksi wypchaną po brzegi i,
co najważniejsze, współpracami wielkich domów
mody z markami sportowymi.
Sneakersy Miu Miu x New Balance 530 SL zyskały tytuł
najmodniejszego produktu pierwszego kwartału 2024 roku.
Wyszukiwania dotyczące Miu Miu wzrosły w tym kwartale o 8%, a poza sportowymi butami, dwa kolejne projekty włoskiego domu mody znalazły się w pierwszej dziesiątce najgorętszych produktów początku 2024 roku. Markę w oczach konsumentów wyróżnia przede wszystkim zabawna, unikalna stylistyka i regularne wypuszczanie na wybieg produktów, które po prostu trzeba mieć.
Spotlight Lunchmetrics
Ranking najpopularniejszych marek The Lyst
Drugie miejsce przypadło tym razem włoskiej Pradzie, która
została zdetronizowana z podium przez swoją młodszą siostrę.
Na trzeciej pozycji uplasowało się Loewe, która już od kilku sezonów zachwyca swoich klientów i utrzymuje się wysoko na liście Lyst. Wzrost popularności w 2024 roku marka po części zawdzięcza genialnej kampanii “Decades of confusion”, w której Aubrey Plaza i Dan Levy prezentują, jak poprawnie wymawiać nazwę domu mody.
Na czwartej pozycji wciąż utrzymuje się Bottega Veneta,
a zaraz pod nią znalazł się dom mody Saint Laurent, który
w ostatnim kwartale awansował o jedno miejsce na liście.
Na następnych miejscach kolejno możemy zauważyć Moncler,
Versace oraz Valentino, którzy co sezon zachwycają
krytyków mody swoimi projektami.
Wielką 10 zamyka Jacquemus, który po zeszłorocznym
sukcesie i ogromnym awansie zalicza drobny spadek.
Spotlight Lunchmetrics
Marki modowe pierwszego kwartału: Alaïa debiutuje na liście
Największym zaskoczeniem i triumfalnym debiutem w prestiżowym rankingu najgorętszych marek Lyst Index Q1 2024 został dom mody Alaïa. Liczba wyszukiwać brandu wzrosła aż o 49% w ciągu ostatnich trzech miesięcy.
Niewątpliwie wpływ na to miała ogromna popularność
wysadzanych kryształami baletek Mary Jane, które wypuszczone
na rynek po raz pierwszy w 2022 roku, wciąż napędzają
globalny popyt marki.
Po sneakersach Miu Miu x New Balance, były to drugie
najbardziej pożądane buty początku 2024 roku.
Spotlight Lunchmetrics
Przeczytaj także:
Mikrotrendy na lato 2024: Najbardziej pożądane ubrania i dodatki
Autor: Julia Lubecka