06
09
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #dior #bohoboco #cos #miumiu
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
A jak Alexa Chung. Za kilka dni VOGUE UK wyemituje na YouTube.com premierowy odcinek nowej serii dokumentalnej tworzonej we współpracy z modelką. Temat? Branża mody od środka. >>>
B jak BOHOBOCO. W przededniu nowego sezonu marka odkrywa wyjątkową kampanię z udziałem Heleny Norowicz. Jak zaznaczają projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, angaż aktorki ma podkreślać ich filozofię na temat uniwersalności mody. >>>
C jak CHANEL. Nowa marynarka z kolekcji Haute Couture została wydrukowana nowoczesną drukarką 3D – bez zużywania beli materiału, nici, igieł i pojedynczych szwów. >>>
D jak Dolce & Gabbana. Duet Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowił skierować swoją uwagę na media społecznościowe. Najnowsza kampania reklamowa powiązana jest z globalnym hashtagiem #dgwomenlovemakeup. >>>
G jak Givenchy. Marzy Ci się bilet na pokaz francuskiego domu mody? Od 2 września można rejestrować się na stronie Givenchyny, by zdobyć wejściówkę. Autorzy pierwszych 410 prawidłowo wypełnionych zgłoszeń będą mogli na żywo podziwiać letnie show. >>>
L jak Lui. Wrześniowy LUI Magazine wkracza w nowy sezon w gorącym towarzystwie topowych modelek: Candice Swanepoel i Joan Smalls. Za obiektywem stanął duet Luigi & Iango. >>>
M jak MIU MIU. Dom mody MIU MIU jest zakochany w kobiecie pełnej sprzeczności: inteligentnej i frywolnej, zabawnej i odważnej, poważnej, choć swobodnej, kobiecej i wyzwolonej. To właśnie dla niej powstał pierwszy zapach sygnowany logo marki. >>>
X jak Xavier Dolan. Nową twarzą męskiej sekcji Louis Vuitton został 26-letni, ale już niezwykle uznany kanadyjski reżyser oraz aktor z Quebecu w Montrealu - Xavier Dolan. Kampania skupia się na najnowszej linii skórzanych akcesoriów Ombré. >>>