04
09
2015
Pierwsze perfumy Miu Miu – kampania, film, kulisy
Miu Miu Eau De Parfum
Dom mody Miu Miu jest zakochany w kobiecie pełnej sprzeczności: inteligentnej i frywolnej, zabawnej i odważnej, poważnej, choć swobodnej, kobiecej i wyzwolonej.
To właśnie dla niej powstał pierwszy zapach sygnowany logo marki.
Miuccia Prada dobrze rozumie, że moda nie jest powierzchowna, lecz wyraża stosunek do otaczającego świata. Ma moc budowania tożsamości – uznawania, omijania, przełamywania zasad. Kobieta Miu Miu sama ustala zasady i nie ustępuje. Jej styl jest uosobieniem sprzecznych wartości: z jednej strony łagodny i stanowczy, a z drugiej wyrafinowany i surowy, skromny i skandalizujący.
Podobnie można zdefiniować debiutanckie perfumy spod szyldu Miu Miu. Zapach ten jest rodzajem kaprysu: nie można go zamknąć w żadnych kategoriach, bo... nie chce być w nich zamknięty. Lliczy się młodość, kobiecość, wolność i zaufanie, które mają swoje źródło w pewności siebie.
Miu Miu Eau De Parfum
STUDIUM KONTRASTU
Zgodnie z inspiracjami podyktowanymi przez Pradę, kreatorka perfum Daniela Andrier (Givaudan) stworzyła zapach nieodkryty i zupełnie zaskakujący.
Kompozycję otwierają eleganckie i zmysłowe akordy konwalii, jaśminu i absolutu z róży oraz syntetyczne nuty zielone. Miękki, świeży, młody aromat zestawiony jest z głębokim, ziemistym otoczeniem, bazującym na zupełnie nowym składniku – drewnie Akigalawood o pikantnym, pieprznym aromacie, podobnym do paczuli, ale niewyczuwalnym jako ten składnik. To on dodaje mrocznej tajemniczości do subtelnego bukietu kwiatów.
Kombinacja kwiatów i ziemi daje wrażenie naturalnej i ponadczasowej. Jednocześnie całość wydaje się totalnie współczesna, błyskotliwa i trochę wyzywająca.
Bardzo w stylu Miu Miu!
Podobnie jak zapach, także sam flakon mieści się w definicji kontrastu – jest jak niejasny, senny obraz, wygenerowany w jaskrawych barwach Technikoloru. Charakterystyczne pikowanie jednoznacznie nawiązuje do modelu torebki Matelassé, pastelowo błękitne szkło z białą obwódką podkręca popowy charakter, a przezroczysta, czerwona tarcza daje zabawną, graficzną i nietypową jakość.
Miu Miu Eau De Parfum
Twarzą pierwszych perfum Miu Miu została Stacy Martin, która stanowi najlepszy przykład osobliwej mieszanki talentu z błyskotliwą inteligencją i artystycznym zacięciem. Za obiektywem kampanii stanął Steven Meisel, który w wyjątkowy sposób uchwycił naturę Stacy: łagodną, ultrakobiecą i jednocześnie trochę niespokojną.
Podkreślone oczy i błękitna jak niebo suknia Miu Miu idealnie pasują do kolorów flakonu. Obraz przywołuje optymizm kina wczesnych lat 60. i niezwykłą swobodę marki.
Ta lekkość ducha przybiera jednak niespodziewany obrót w ostatniej scenie, gdy Stacy staje oko w oko z biało-czarnym kotkiem. W charakterystyczny dla Miu Miu sposób spotkanie ma nietypowy finał. Stacy i jej puszysty kompan wdają się w pojedynek na siłę spojrzenia, w którym nagrodą są... perfumy.
Zapachy Miu Miu są na wyłączność dostępne w perfumeriach Sephora.
Miu Miu EDP 30ml – 245 zł
Miu Miu EDP 50ml – 345 zł
Miu Miu EDP 100ml – 445 zł
Miu Miu Eau De Parfum
Miu Miu Eau De Parfum
Miu Miu Eau De Parfum
Miu Miu Eau De Parfum
Miu Miu Eau De Parfum
Miu Miu Eau De Parfum
Miu Miu Eau De Parfum