07
05
2025
Kinley Purple – nowy wymiar przyjemności
Marka Kinley prezentuje zupełnie nowy wariant smakowy – Kinley Purple, który łączy egzotyczne nuty smoczego owocu, guawy, czarnej porzeczki i hibiskusa. To pozycja, która redefiniuje codzienne orzeźwienie, łącząc botaniczną głębię z intensywnym, wyrafinowanym smakiem.
Tropiki w odcieniach fioletu
Kinley od lat znany jest jako doskonały napój do bezpośredniego spożycia i jako mixer. Teraz, wraz z premierą Kinley Purple, marka sięga po jeszcze odważniejsze połączenia smakowe, inspirowane trendami i tropikalną świeżością
– Chcemy inspirować do nowego spojrzenia na to, co dobrze znane. Naszym celem jest tworzenie produktów, odpowiadających na aktualne potrzeby konsumentów i wpisujących się w najnowsze trendy – mówi Katarzyna Grochowska, brand menadżerka w Coca‑Cola Polska i Kraje Bałtyckie.
Nowa platforma komunikacyjna: Defy the Ordinary
Wraz z premierą Kinley Purple, marka startuje z nową platformą komunikacyjną „Defy the Ordinary”. Jej celem jest kwestionowanie utartych schematów, zapraszanie do odkrywania codzienności na nowo i celebrowania chwil poprzez smak.
– Kinley to nie tylko orzeźwienie — to zaproszenie do celebrowania letnich popołudni, spokojnych wieczorów i chwil, które smakują najlepiej bez pośpiechu. To redefinicja małych przyjemności, zmieniających zwyczajne momenty w niezwykłe rytuały – dodaje Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.
Kampania pełna energii
Nowa odsłona Kinley będzie wspierana intensywną kampanią marketingową, obejmującą:
-
nośniki OOH
-
działania digital i influencerskie
-
komunikację w social media
-
aktywności in-store
-
sampling, niestandardowe działania oraz kampanię PR
-
Za realizację odpowiadają agencje EssenceMediacom, Fortis, 24/7Communication i !eatme.
Za sprzedaż i dystrybucję w Polsce odpowiada Coca-Cola HBC – strategiczny partner The Coca-Cola Company.