02
09
2015
Współczesny minimalizm i retro kobiecość: Kampania BOHOBOCO
BOHOBOCO fw 2015/16
Niebanalne połączenia tkanin, subtelna kolorystyka,
inspiracje rodem z lat 40. i 70.
BOHOBOCO fw 2015/16
W przededniu nowego sezonu marka odkrywa wyjątkową kampanię z udziałem Heleny Norowicz. Aktorka już po raz drugi została bohaterką sesji wizerunkowej BOHOBOCO – ostatnio pozowała w duecie z top modelką Magdaleną Jasek. Jak zaznaczają projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, angaż Heleny Norowicz ma podkreślać ich filozofię na temat uniwersalności mody.
Poprzednio staraliśmy się udowodnić, że piękno nie zna wieku. Konsekwentnie realizujemy tę tezę. Tym razem całą uwagę skupiamy na pani Helenie. Jej charyzma i wrodzona klasa doskonale oddają styl kobiety BOHOBOCO.
– Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek
Tym razem scenografię planu zdjęciowego kreuje współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla zmysłowych stylizacji. Za obiektywem stanął Mateusz Stankiewicz, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką BOHOBOCO, jak i Heleną Norowicz. Podkreśla, że artystka zachwyciła go swoją swobodą podczas pracy na planie, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii.
To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.
– Mateusz Stankiewicz
BOHOBOCO fw 2015/16
Kolekcja BOHOBOCO fw 2015/16 łączy w sobie dynamiczne cięcia z męskich marynarek oraz garniturowe detale z lekkimi muślinami, kaszmirami, moherami oraz dodającymi charakteru futrzanymi elementami. Bogactwo kontrastujących tkanin połączone zostało ze stonowaną kolorystyką, w której pudrowe róże przeplatają się z błękitami i szarościami, a całość rozświetlają srebrne i złote sylwetki.
Odważne miksy skóry, futra i wełny obecne w butach, torebkach oraz paskach, doskonale oddają ducha współczesnego minimalizmu, który powinien zachwycać formą i fakturą. Nie zabrakło także autorskich dodatków, takich jak linia biżuterii stworzona w kooperacji z marką BRIJU.
Współpraca z BRIJU była bardzo intensywna. Choć nie stawialiśmy pierwszych kroków w projektowaniu tego typu akcesoriów, dzięki partnerowi, który doskonale rozumie naszą estetykę, udało nam się stworzyć elegancką biżuterię będącą dopełnieniem filozofii marki.
– Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek
BOHOBOCO fw 2015/16
BOHOBOCO fw 2015/16
BOHOBOCO fw 2015/16
BOHOBOCO fw 2015/16
BOHOBOCO fw 2015/16
BOHOBOCO fw 2015/16