28
06
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #clinique #kappahl #givenchy
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
B jak Bourjois. Nowe błyszczyki Glossy Sweet Kiss od Boursjois gwarantują kuszący połysk bez uczucia lepkości. Roślinne oleje sprawiają, że formuła serum gładko się rozprowadza i ani trochę się nie klei. >>>
C jak Clinique. Na weekend 26-27 czerwca w perfumerii Douglas w Złotych Tarasach powstało specjalne Sonic Spa, w którym można na własnej skórze przetestować szczoteczkę soniczną oraz System 3 Kroków Clinique. >>>
G jak Givenchy. Jesienna kampania GIVENCHY to spore wydarzenie i to z kilku powodów. Po pierwsze i najważniejsze, do udziału w kampanii Riccardo Tisci przekonał nie tylko Victora Cruz oraz Chris Lee, ale także... Donatellę Versace. >>>
K jak KappAhl. Jesienne kampanie KappAhl poznamy przy akompaniamencie nowej wersji światowego hitu zespołu Roxette - The Look. Przy okazji odbywa się konkurs na Instagramie. >>>
M jak Maison Michel. Do Polski wchodzi MAISON MICHEL Paris - kolekcje tej wyjątkowej marki z fascynującą historią dostępne będą już od lipca w warszawskim salonie Moliera 2 oraz w komplementarnym butiku online. >>>
P jak Puma. STAMPD LA – znany kalifornijski brand, słynący z minimalizmu oraz monochromatycznej kolorystyki, zaprojektował dla marki PUMA imponującą odsłonę modelu R698 Desert Storm. >>>
V jak VOGUE. Na okładce nowego numeru amerykańskiej edycji po raz pierwszy w historii pojawiła się Cara Delevingne. Modelka opowiedziała w obszernym wywiadzie o swojej prawdziwej pasji - aktorstwie. >>>