23
06
2015
KappAhl x Roxette: Mamy nową wersję hitu The Look
fot. KappAhl
KappAhl x Roxette
The Look na sezon FW 15/16
#thelookkappahl
Jesienne kampanie KappAhl poznamy przy akompaniamencie nowej wersji światowego hitu zespołu Roxette The Look.
Tytuł przeboju, nagranego na nowo wyłącznie dla KappAhl, stał się inspiracją dla wszystkich jesiennych kampanii sieci. Ich motywem przewodnim jest styl i osobowość – The Look.
Per Gessle to jeden z najpopularniejszych popowych artystów szwedzkich, który w połowie lat 80. wraz z piosenkarką Marie Fredriksson stworzył duet Roxette.
Jeden z ich największych hitów, utwór The Look z 1988 roku, stał się pierwszym numerem 1 zespołu na amerykańskiej liście przebojów i znalazł się na pierwszym miejscu w trzydziestu krajach na całym świecie.
Współczesna moda nierozłącznie wiąże się z trendami w muzyce. Sprawia to, że pozostawia ona pole do interpretacji i pozwala nam swobodnie wyrazić swój look, czyli styl i osobowość. Nasza oferta zostanie dodatkowo wzmocniona dzięki wyjątkowej współpracy z zespołem Roxette i jednym z najbardziej stylowych utworów naszych czasów, z czego bardzo się cieszymy.
- Joakim Holmstrand, Dyrektor Marketingu KappAhl
Roxette The Look 2015
Muzyczny przesmak jesiennych kampanii KappAhl
Nagranie całkowicie nowej wersji utworu The Look było kuszące, ale zarazem było to duże wyzwanie. Bardzo cieszy nas współpraca właśnie z KappAhl, który oboje bardzo cenimy. Muzyka popowa i moda są ze sobą nierozerwalnie połączone. Liczy się ekspresja i emocje, odwaga i troska.
- Per Gessle, Roxette
Roxette Making of The Look 2015
Zaglądamy za kulisy studio nagraniowego

Aby dowiedzieć się więcej o kolekcjach pod hasłem The Look oraz przeczytać o wyjątkowym konkursie instagramowym, w którym nagrodami są bilety na letnie koncerty Roxette, przejdź na kappahl.com/thelook