22
03
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #marcjacobs #prada #rougecoco
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
B jak Brooklyn Beckham. Syn Beckhamów zosta twarzą kampanii Reserved! To jego debiut w roli modela, chociaż ma na koncie m.in. występ na łamach prestiżowych zagranicznych czasopism lifestylowych. Sesja odbyła się w Londynie, a za obiektywem stanął polski fotograf Kacper Kasprzyk. >>>
K jak Kwiaty. W Muzeum Gucci we Florencji ruszyła właśnie wystawa The Language of Flowers. Kolekcja dzieł pod kuratelą Martina Bethenod'a prezentuje inspirowane kwiatami prace czwórki artystów z różnych stron świata, m.in. Irvinga Penn'a. Kwiaty to także aluzja do domu mody Gucci i kultowego wzoru apaszek, na nowo odkrytego przez Fridę Giannini. >>>
L jak Louis Vuitton. Paryski dom mody Louis Vuitton już kilka godzin po premierze kolekcji fw 2015/16 zaprezentował w sieci jej lookbook. Proste, minimalistyczne zdjęcia autorstwa Jürgena Teller'a eksponują całe sylwetki, ale przede wszystkim robią zoom na doskonałe wykończenia, najwyższej jakości tkaniny oraz przebojowe akcesoria. >>>
M jak Marc Jacobs. Marc Jacobs Beauty to autorska kolekcja kosmetyków do makijażu od Marca Jacobsa, stanowiąca uzupełnienie jego modowego imperium. Paleta składa się z aż 157 produktów, które, podobnie jak w przypadku mody, odznaczają się uderzającą kreatywnością autora. Młodość, pewność siebie, nowe doświadczenia - Marc zachęca do przekraczania granic i kreowania własnego stylu. >>>
O jak Olivia Wilde. Na miesiąc przed premierą nowej odsłony H&M Conscious Exclusive, szwedzka sieciówka odkrywa kampanię kolekcji z udziałem Olivii Wilde. Aktorka i działaczka humanitarna, znana z działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i zaangażowania w kwestie środowiska, pozuje przed obiektywem australijskiego fotografa Lachlana Bailey'a. >>>
P jak Prada. W niezwykłej książce PRADA Obyczajowy fenomen jej autor, Gian Luigi Paracchini, analizuje kluczowe etapy mediolańskiego fenomenu: od powstania firmy przez jej rozkwit i ekspansję aż do osiągnięcia pozycji uznanego domu mody eksperymentującego w różnych dziedzinach, takich jak sztuka, architektura czy żeglarstwo. >>>
R jak Rouge Coco. Na wiosnę 2015 CHANEL debiutuje z kultową pomadką ROUGE COCO w nowej odsłonie. Formuła szminki jest jeszcze bardziej aksamitna, odżywcza i nawilżająca, a to dzięki zawartości ekskluzywnych składników, między innymi kompleksu z olejku jojoba, masełka z mimozy, wosku ze słonecznika i sylikonów, które gwarantują wyjątkową trwałość i połysk. >>>