28
01
2017
Kampania HUGO Hugo Boss ss 2017: Mariaż światów on i offline
Kampania HUGO Hugo Boss ss 2017 została zamknięta pod hasem
Digital Oasis, które symbolizuje spotkanie światów on i offline.
Sesja zrealizowana na kalifornijskiej pustyni prezentuje kontrast między naturalnym, pełnym światła krajobrazem a tłem wykonanym przez człowieka. Na pierwszym planie można oglądać wiele przedsiębiorczych talentów ze świata sztuki, muzyki, filmu i mody. Bohaterzy zostali wybrani ze względu na swoje oryginalne osobowości oraz energię charakterystyczną dla generacji, których życie jest nierozerwalną częścią świata cyfrowego.
Za obiektywem stanęła Harley Weir, znana z surowego i intymnego podejścia do fotografowanych tematów. Do zdjęć pozowali piosenkarka Soko, modelka i aktorka Devon Aoki, artystka Alexandra Marzella i jej chłopak Jasper Briggs, stylista i businessmen Luka Sabbat, bliźniacy z zespołu The Garden – Wyatt i Fletcher Shears oraz modele Anwar Hadid, Kiki Willems i Felix Gesnouin.
HUGO Hugo Boss ss 2017
W kolekcji HUGO Hugo Boss ss 2017 dominują wzory i nadruki 3D oraz roślinne motywy kwiatu kaktusa. Zainspirowane cyfrową precyzją czyste formy
są zestawione ze zrelaksowaną postawą.
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017