28
01
2017
Kampania HUGO Hugo Boss ss 2017: Mariaż światów on i offline
HUGO Hugo Boss ss 2017
Kampania HUGO Hugo Boss ss 2017 została zamknięta pod hasem
Digital Oasis, które symbolizuje spotkanie światów on i offline.
Sesja zrealizowana na kalifornijskiej pustyni prezentuje kontrast między naturalnym, pełnym światła krajobrazem a tłem wykonanym przez człowieka. Na pierwszym planie można oglądać wiele przedsiębiorczych talentów ze świata sztuki, muzyki, filmu i mody. Bohaterzy zostali wybrani ze względu na swoje oryginalne osobowości oraz energię charakterystyczną dla generacji, których życie jest nierozerwalną częścią świata cyfrowego.
Za obiektywem stanęła Harley Weir, znana z surowego i intymnego podejścia do fotografowanych tematów. Do zdjęć pozowali piosenkarka Soko, modelka i aktorka Devon Aoki, artystka Alexandra Marzella i jej chłopak Jasper Briggs, stylista i businessmen Luka Sabbat, bliźniacy z zespołu The Garden – Wyatt i Fletcher Shears oraz modele Anwar Hadid, Kiki Willems i Felix Gesnouin.
HUGO Hugo Boss ss 2017
W kolekcji HUGO Hugo Boss ss 2017 dominują wzory i nadruki 3D oraz roślinne motywy kwiatu kaktusa. Zainspirowane cyfrową precyzją czyste formy
są zestawione ze zrelaksowaną postawą.
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017
HUGO Hugo Boss ss 2017