28
01
2024
Anna Lewandowska na Instagramie – analiza profilu
Instagram @annalewandowska
Sportsmenka, trenerka, mistrzyni świata, specjalistka od spraw żywienia,
mama, żona, bizneswoman - Anna Lewandowska odgrywa w swoim
życiu wiele ról. Jego momentami dzieli się z obserwatorami na profilu
na Instagramie, który śledzi obecnie ponad 5 milionów osób.
Zasięgi Anny Lewandowskiej są niezwykle imponujące, a co
ważniejsze, inspirujące. Przyglądamy się karierze trenerki
i sprawdzamy, na czym polega jej internetowy fenomen.
Instagram @annalewandowska
Kariera Ani Lewandowskiej
Ania Lewandowska to utalentowana sportsmenka i kobieta sukcesu, która zamiłowanie do aktywności fizycznej i zdrowej żywności przemieniła w imponującą karierę. Oprócz obozów treningowych i warsztatów trenerka wydaje również książki, e-booki i motywacyjne kalendarze. Przede wszystkim prowadzi jednak pięć biznesów wellness pod szyldem Healthy Plan by Ann, które mają zachęcać Polaków do dbania o własne zdrowie.
Na rynku znajdziemy Foods by Ann, czyli markę zdrowej żywnośc
i oferującą takie produkty, jak zdrowe przekąski i napoje.
Suplementy diety odpowiadające na konkretne potrzeby
organizmy znajdziemy za to w ofercie Levann.
Diet and Training by Ann to natomiast pierwsza w Polsce aplikacja wspomagająca zdrowy styl życia, na której udostępniane są dedykowane treningi i diety. Od 2019 roku do biznesów Ani Lewandowskiej dołączyła marka Phlov. Oferuje ona ponad 30 naturalnych i wegańskich kosmetyków do twarzy i ciała, a także perfumy. Kolejnym nagradzanym biznesem Anny Lewandowskiej jest SuperMenu - jeden z wiodących cateringów dietetycznych w Polsce.
Instagram @annalewandowska
Anna Lewandowska na Instagramie
Trenerka do motywowania i inspirowania Polek i Polaków wykorzystuje nie tylko swoje biznesy i bloga, ale również media społecznościowe. Bizneswoman nie bez powodu przoduje w rankingu Forbes Woman na najlepiej rozpoznawaną markę osobistą w polskich mediach. Trenerkę śledzi obecnie 5,6 mln osób.
Zasięgi Lewandowskiej na sprawiają, że w 2023 roku była
drugą najchętniej obserwowaną polską gwiazdą na Instagramie.
Miejsce pierwsze przypadło jej mężowi, Robertowi Lewandowskiemu,
którego obserwuje 35,5 mln osób.
Lewandowska na Instagramie publikuje najczęściej treści związane ze swoimi biznesami, współpracami i treningami mającymi zachęcić obserwatorów do aktywności fizycznej. Trenerce zdarza się jednak udostępniać kadry także z życia prywatnego. Gwiazda, która wraz z córkami i mężem przeniosła się pod koniec lata 2022 roku z Monachium do słonecznej Hiszpanii, wolne chwile spędza na lokalnych podróżach, na które często zabiera całą rodzinę.
Polecamy: Ania Lewandowska ujawnia tajniki swojego makijażu
Instagram @annalewandowska
Na co choruje Anna Lewandowska?
Media społecznościowe są dla Ani Lewandowskiej także miejscem, na którym dzieli się z obserwatorami przemyśleniami i trudnymi momentami z życia codziennego. W minionym roku trenerka wyznała m.in., że zmaga się z przewlekłą chorobą. By utrzymać organizm w dobrej kondycji, musi przestrzegać specjalnej diety. Za pomocą wpisu na InstaStory gwiazda przyznała, że ma problemy z chorobą jelit.
"Co by tu zjeść słodkiego? Póki co, trzymam low FODMAP,
ze względu na SIBO... Kto z was zmagał się z tym problemem?"
- zapytała obserwatorów, zdradzając tym samym swoją diagnozę.
SIBO to zespół rozrostu bakteryjnego, czyli nadmiar flory bakteryjnej w jelicie cienkim. Zwykle pojawia się u osób cierpiących na wrodzone zaburzenia jelit, pacjentów z nietolerancjami pokarmowymi oraz z objawami refluksu. Po zdiagnozowaniu pacjent powinien przede wszystkim sam edukować się na temat choroby i być w stałej współpracy z gastrologiem. Ile konkretnie kalorii je Ania Lewandowska? Dzienny bilans kaloryczny sportsmenki sięga 1500-1700 kalorii. Jak podkreślała na Instagramie, w okresach podwyższonego wysiłku fizycznego spożywana przez nią liczba kalorii naturalnie wzrasta.
Menu gwiazdy składa się z trzech większych posiłków oraz
jednej przekąski – koniecznie bez białego cukru i bazującej na pełnowartościowych składnikach, jak np. orzechy i owoce suszone.
Instagram @annalewandowska
Styl Anny Lewandowskiej – ulubione marki gwiazdy
Instagram Ani Lewandowskiej to również genialne miejsce
stylizacyjnych inspiracji. Trenerka to w końcu jedna z najlepiej
ubranych gwiazd, która regularnie współpracuje
z luksusowymi domami mody.
Na zeszłorocznym Festiwalu Filmowym w Wenecji zadała szyku w aż trzech zjawiskowych kreacjach. Na premierę “Biednych istot” wybrała oliwkową kreację projektu Armani. Następnego dnia Lewandowska zachwycała na wydarzeniu Giorgio Armaniego, „One Night Only Venezia” w czarnej sukni marki BOSS. Podczas ostatniego wieczoru w Wenecji powróciła do koloru zakładając kobaltową kreację od ukraińskiej marki Gasanova.
Do ulubionych luksusowych marek gwiazdy należą również Hermes,
Chanel czy Celine. Na wielkie wydarzenia regularnie wybiera
także projekty polskich marek. Wielokrotnie pozowała
m.in. w romantycznych kreacjach Magdy Butrym.
Na co dzień Lewandowska woli jednak bardziej sportowy i casualowy styl z nutą zadziorności. Na spacery po słonecznej Barcelonie najczęściej wybiera wygodne spodnie w neutralnych odcieniach, delikatnie oversize’owy t-shirt, na który narzuca marynarkę, skórzaną ramoneskę bądź modną jeansową kurtkę. Jeśli chodzi o akcesoria, w jej normcore’owych lookach pierwsze skrzypce najczęściej grają uwielbiane przez Zoomersów chodaki Tezz od marki Ugg, które łączy z białymi skarpetkami.
Instagram @annalewandowska