Wear

W kapsułowej kolekcji Tommy Jeans z linii Hilfiger Denim na wiosnę 2017 królują odwołania do słynnych modeli z lat 90. z charakterystycznym logo marki.

 

 

Twarzami kampanii, która powstała w Los Angeles pod okiem instagramowego influencera Bryanta Eslavy, zostali Lucky Blue SmithAnwar Hadid (brat Gigi i Belli) oraz Sofia Richie, córka Lionela Richie. Bohaterowie sesji idealnie oddają ducha współczesnego młodzieżowego buntu. Na pierwszym planie nie mogło oczywiście zabraknąć flagowych kolorów Tommy Hilfiger: czerwonego, białego oraz niebieskiego. 

 

Zauważalne są również inspiracje kulturą streetową oraz elementy zaczerpnięte ze świata sportu. Wśród kobiecych modeli pojawiają się krótkie t-shirty, topy, pastelowe kurtki i dżinsowe szorty, podczas gdy męska linia proponuje amerykańską klasykę z denimu.

 

Tommy Jeans ss 2017

 

 

„ ”

 

 

W kolekcji kapsułowej Tommy Jeans łączymy inspiracje i dziedzictwo naszych projektów z lat 90-tych z tym, co w dzisiejszej popkulturze jest najbardziej ekscytujące. Patrząc wstecz na tamten okres, wracają niesamowite wspomnienia początków współpracy z muzykami i gwiazdami oraz trwającej do dziś fascynacji popkulturą.

 

Tommy Hilfiger

zobacz na jednej stronie