03
03
2017
Tommy Jeans ‘90s: Kapsułowa linia i kampania z influencerami
W kapsułowej kolekcji Tommy Jeans z linii Hilfiger Denim na wiosnę 2017 królują odwołania do słynnych modeli z lat 90. z charakterystycznym logo marki.
Twarzami kampanii, która powstała w Los Angeles pod okiem instagramowego influencera Bryanta Eslavy, zostali Lucky Blue Smith, Anwar Hadid (brat Gigi i Belli) oraz Sofia Richie, córka Lionela Richie. Bohaterowie sesji idealnie oddają ducha współczesnego młodzieżowego buntu. Na pierwszym planie nie mogło oczywiście zabraknąć flagowych kolorów Tommy Hilfiger: czerwonego, białego oraz niebieskiego.
Zauważalne są również inspiracje kulturą streetową oraz elementy zaczerpnięte ze świata sportu. Wśród kobiecych modeli pojawiają się krótkie t-shirty, topy, pastelowe kurtki i dżinsowe szorty, podczas gdy męska linia proponuje amerykańską klasykę z denimu.
Tommy Jeans ss 2017
„ ”
W kolekcji kapsułowej Tommy Jeans łączymy inspiracje i dziedzictwo naszych projektów z lat 90-tych z tym, co w dzisiejszej popkulturze jest najbardziej ekscytujące. Patrząc wstecz na tamten okres, wracają niesamowite wspomnienia początków współpracy z muzykami i gwiazdami oraz trwającej do dziś fascynacji popkulturą.
– Tommy Hilfiger