Wear

Aryton już od kilku sezonów konsekwentnie wdraża koncepcję odświeżenia i odmłodzenia swojego wizerunku, co udaje się realizować m.in. dzięki kampaniom z udziałem wschodzących gwiazd wybiegów. Twarzami marki były już Asia Piwka i Karolina Wąż, tegoroczną wiosną dołącza do nich objawienie agencji Rebel Models - Marta Dyks

 

Dixie, bo tak mówi się o niej w branży, ma już na swoim koncie genialne edytoriale dla Dazed & Confused i L'Officiel, lookbook Zary, kampanię Topshop, a wreszcie 44 pokazy zaliczone tylko podczas ostatniego fashion weeku. To wszystko wydarzyło się zaledwie w ciągu roku, który okazał się przełomowym momentem w jej nieśmiałej dotychczas karierze, by obecnie chcieli o nią pytać topowi fotografowie, prestiżowe magazyny i eksluzywne domy mody od Nowego Jorku po Paryż. I mimo że w jej kalendarzu naprawdę trudno o wolny dzień, między jednym kontraktem a drugim udało jej się zrealizować sesję dla Aryton, którą (podobnie jak w ubiegłym sezonie) sfotografował duet Magda Wunsche & Agnieszka Samsel.

 

Prace polskich fotografek słyną z uwielbienia studyjnej prostoty i komunikacyjnego minimalizmu oraz wrażliwości na światło - podbijającego graficzny charakter każdego ujęcia. Tym razem zastosowały połączenie oświetlenia dziennego ze sztucznym, aby uzyskać klimat letniego dnia i uchwycić nastój beztroskiej chwili. W tym słonecznym, delikatnie rozświetlonym obiektywie pojawiają się największe przeboje z nowej kolekcji: nowoczesne konstrukcje i szlachetne tkaniny oraz luksusowe dodatki z ptasich piór, naturalnego futra czy białej skóry.

zobacz na jednej stronie