Wear

Dyrektor kreatywny Balmain – Olivier Rousteing  z niecierpliwością odlicza dni do debiutu swojej autorskiej kolekcji dla szwedzkiej sieciówki H&M. Jego marzenie? Designer chce, aby 5 listopada social media zalały stylowe posty i selfie z hashtagiem #HMBalmaination. Już nie może się doczekać reinterpretacji swoich projektów oraz stylizacji, które skomponują sami fani!

 

 

W rozmowie z magazynem WWD projektant podzielił się szczegółami współpracy z H&M.

 

 

Powiew Haute Couture 

 

 

Kolekcja powstawała bardzo szybko, ale priorytetem była najwyższa jakość ubrań. Udało się osiągnąć kompromis pomiędzy wysokimi wymogami wysokiego krawiectwa i ekspresowym projektowaniem pret-a-porter. Ze względu na goniące terminy, nie było to łatwe zadanie, ale dzięki doskonałym tkaninom i otwartości szwedzkiej marki, luksusowa kolekcja stała się faktem. Dzięki tej kolaboracji, na wieszakach zawisną takie perełki jak sukienka zdobiona imponującą ilością 250.000 wyszytych ręcznie koralików.

 

 

Silna kobieta

 

 

Rousteing długo się nie wahał nad tym, co zaprojektować dla H&M – jest świadomy tego, za co fani kochają dom mody i postanowił wcielić cząstkę DNA Balmain do sklepów H&M. W swoich projektach ukrył osobistą estetykę i zaszyfrowaną wiadomość. Jego wizja obejmuje silną postać kobiecą o zróżnicowanych figurach – zarówno szczupłych, jak i tych pełniejszych. Projektant zresztą chętnie promuje niewychudzone modelki o doskonałych proporcjach, takie jak Julia van Os czy Gigi Hadid.

 

 

Polecamy także:

 

Olivier Rousteing: Kontynuator francuskiego szyku Balmain

 

Lookbook Balmain x H&M - linia limitowana dla niej i dla niego

zobacz na jednej stronie