01
08
2022
Kim jest klient przyszłości i jak chce robić zakupy?
fot. MODIVO
Branża fashion jako jedna z pierwszych reaguje
na zmieniające się nastroje w społeczeństwie.
Od kilku lat zachowania klientów dominują przede
wszystkim kwestie związane z ekologią oraz nieustająca
rewolucja w dziedzinie postępu technologicznego.
Kim jest future consument, czego oczekuje od
marek modowych oraz jak chce robić zakupy?
Będąc liderem fashion-tech na polskim rynku, multibrand MODIVO doskonale rozumie, jaki jest klient przyszłości i w błyskawicznym tempie odpowiada na jego rosnące oczekiwania, podejmując pionierskie inicjatywy. Jak pokazują badania, nowa generacja konsumentów to grupa szalenie zabiegana, bardzo niezdecydowana i potrzebująca wszystkiego na już. Dlatego priorytetem staje się zapewnienie jej maksimum wygody i kreatywnych doświadczeń przy równoczesnym budowaniu bliskiej więzi na innych płaszczyznach niż wyłącznie dotarcie z ofertą.
Zgodnie z założeniem, że marka to nie tylko produkt
i usługa, ale przede wszystkim wizja i idea, MODIVO
jest miejscem oferującym znacznie więcej niż zakupy.
To egalitarny, piękny, kolorowy świat, w którym każdy
może poczuć się sobą niezależnie od wszystkiego.
fot. MODIVO
Dwa światy: OFFLINE & ONLINE.
W świecie, w którym systematycznie rośnie popularność
e-commerce, zwiększają się też wymagania klientów.
Konsument przyszłości lubi mieć wybór.
Aby utrzymać relację z klientem na najwyższym poziomie, MODIVO z ogromnym sukcesem realizuje założenia omnichannel. To strategia, która opiera się na wielokanałowej sprzedaży opartej na zintegrowaniu różnych form interakcji z konsumentem. Najlepszy tego przykład stanowią interaktywne koncepty łączące zalety zakupów online & offline.
Sklep i usługę przymierzalni MODIVO tworzy przestrzeń
pełna innowacyjnych rozwiązań, gdzie zamiast tradycyjnych
wieszaków i półek z ubraniami można znaleźć multimedialne
wyświetlacze służące do przeglądania i zamawiania towaru.
Multibrand wykorzystuje także usługę Reserve & Collect,
która umożliwia bezpłatne zamówienie produktów online
z oferty strony www lub w aplikacji mobilnej, a później
odbiór i przymierzenie ich na miejscu w sklepie.
Jak to dokładnie działa? Wyjaśniamy tutaj.
fot. MODIVO
Odpowiedzialność i EKOLOGIA.
Konsument przyszłości to przede wszystkim
świadomy konsument, który na co dzień chce
podejmować wybory w trosce o środowisko.
Zrównoważone podejście to także priorytet MODIVO. Multibrand wystartował z pierwszym w Polsce systemem zamkniętego obiegu opakowań wielokrotnego użytku, który ma realny wpływ na zmniejszenie ilości odpadów powstających podczas realizacji zakupów online. Na czym to polega? Podczas finalizacji zamówienia w sklepie internetowym, EKO Box można wybrać jako formę dostawy do Paczkomatów InPost.
Po odbiorze przesyłki i wypakowaniu zamówienia, zamiast
wyrzucać pudełko do kosza, wystarczy zwrócić je z powrotem
do Paczkomatu InPost w celu ponownego wykorzystania.
EkoBoxy wykonane są z wytrzymałego kartonu,
który nadaje się do wielokrotnego użytku.
Innowacyjna konstrukcja z zapięciami na rzep
pozwala na szybkie złożenie oraz rozłożenie pudełka.
fot. MODIVO
Fokus na LOKALNE MARKI.
Mając świadomość realnego, pozytywnego wpływu
na otaczającą rzeczywistość i środowisko naturalne,
konsument przyszłości wybiera rodzime brandy.
Dzięki temu nie uczestniczy w skomplikowanym łańcuchu dostaw, a dodatkowo wspiera lokalną przedsiębiorczość. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, MODIVO cały czas rozszerza asortyment polskich marek: tylko w tym sezonie do oferty doszły kolekcje SIMPLE CP, Americanos czy Rage Age, a niebawem dołączą designerskie projekty duetu MMC.
Dodatkowo, można tutaj znaleźć również autorskie,
butikowe szyldy, takie jak Undresscode,
Femi Stories czy PLNY LALA.
fot. MODIVO
Kopalnią inspiracji są SOCIAL MEDIA.
Według raportu Digital 2022, aż 72% Polaków
korzysta dzisiaj z mediów społecznościowych.
Ich ogromny wpływ na zakupowe decyzje jest
niepodważalny, dlatego cała branża modowa
powinna dążyć do kreowania pozytywnych
i świadomych zachowań konsumenckich.
MODIVO na przykład stawia w swoim przekazie na oryginalność, autentyczność i wyrazistość. Głównym przesłaniem kampanii jest bycie razem, wyrażanie siebie i poszukiwanie własnego miejsca. Ten kolorowy świat można śledzić m.in. na Instagramie, a reprezentują go ciekawe osobowości, które mają wiele do opowiedzenia w kwestii mody, ale również zachęcają do bycia sobą i odkrywania siebie.
W kanałach social media MODIVO celebruje różnorodność,
inspiruje do debaty i podejmowania trudniejszych tematów,
oraz promuje tolerancję, o czym piszemy więcej tutaj.
fot. MODIVO
Liczy się nie ilość, a JAKOŚĆ.
Szafa przyszłości stanowi swego rodzaju kapsułę,
w której ponad wszystko istotne są tkaniny:
koniecznie super trwałe i przyjazne środowisku.
Jeśli sweter, to kaszmirowy, jeśli sukienka, to z delikatnego jedwabiu. W obliczu ogromnego konsumpcjonizmu z poprzedniej dekady, nie stać nas globalnie na kompulsywne zakupy i chwilowe modowe zachcianki, które tracą formę po zaledwie kilku użyciach. Dlatego MODIVO proponuje ponadczasową modę w jakości premium z ponadsezonowym potencjałem: tak doskonale uszytą, aby służyła przez długie lata.
Multibrand sukcesywnie rozwija ofertę marek eco-friendly,
a wśród nich skandynawskich brandów,
które elegancki minimal bezbłędnie łączą
ze szlachetnym wykończeniem.
Kolekcje prosto z Kopenhagi i Sztokholmu mają
głęboko zakorzenioną prostotę i dbałość o detale,
czego najlepszym przykładem są projekty
Samsøe Samsøe, Notes Du Nord czy Rotate.
fot. MODIVO