24
05
2022
Co to jest omnichannel? Sekret sukcesu Modivo
fot. MODIVO
Omnichannel jest obecnie jednym z najgorętszych
trendów w modowym marketingu.
To strategia, która zakłada wielokanałową sprzedaż opartą
na zintegrowaniu różnych form interakcji z klientem,
aby kreować spójny wizerunek marki i zapewniać
maksymalną wygodę podczas zakupów.
Harmonia sprzedaży zakłada nowoczesne wykorzystanie różnych kanałów, takich jak platformy online, sklepy stacjonarne, call center, mailing czy czat dla stworzenia jednolitego doświadczenia zakupowego. W Polsce jedną z pierwszych marek, które zdecydowały się na połączenie świata online i offline, jest MODIVO otwierające interaktywne koncepty. To przestrzeń pełna innowacyjnych rozwiązań, gdzie zamiast tradycyjnych wieszaków i półek z ubraniami można znaleźć multimedialne wyświetlacze służące do przeglądania, a także zamawiania towaru.
Sklepy i usługa przymierzalni MODIVO są dostępne
w wybranych salonach eobuwie.pl, m.in.
w Warszawie, Krakowie, Gdańsku czy Olsztynie.
fot. MODIVO
Tak jak omnichannel skupia się na utrzymaniu relacji z klientem
na najwyższym poziomie, tak MODIVO stara się wychodzić
w każdej dziedzinie naprzeciw oczekiwaniom konsumentów.
Sklepy i usługa przymierzalni łączą największy atut zakupów online, czyli dostępność dziesiątek tysięcy produktów od najlepszych światowych marek z tym, co najlepsze w zakupach stacjonarnych, czyli możliwość przymierzenia i zakupu ich na miejscu od ręki. Wystarczy usiąść wygodnie na kanapie i przejrzeć na tablecie kolekcje ponad 600 brandów, a wśród nich Guess, Tommy Hilfiger, Armani Exchange, Calvin Klein, Versace Jeans, Stella McCartney, Twinset czy Furla.
fot. MODIVO
Multimedialna aplikacja oferuje możliwość precyzyjnego
wyszukiwania po wyborze takich cech jak
marka, kolor, model czy rozmiar.
Ubrania i dodatki dostarczane są bezpośrednio z magazynu znajdującego się w sklepie maksymalnie w 3 minuty i można je komfortowo przymierzyć na miejscu. Asortyment jest na bieżąco aktualizowany, więc codziennie dochodzą setki nowości, a wśród nich także kolekcje marek własnych, takich jak Simple, Rage Age, Americanos czy Sprandi.
Sklepy MODIVO z wyborem ubrań i dodatków dostępnych
fot. MODIVO
Na tym jednak nie koniec nowości. MODIVO z powodzeniem
wykorzystuje także usługę Reserve & Collect.
To kolejny przykład efektywnego zastosowania omnichannel,
gdzie różne kanały sprzedaży zapewniają pełną integralność oferty
online i offline, wraz z gwarancją jednakowej polityki cenowej,
rabatowej i zwrotów oraz akceptacji najwygodniejszych form płatności.
I tak, usługa Reserve & Collect umożliwia bezpłatne zamówienie produktów online z oferty strony www lub w aplikacji mobilnej, a następnie odbiór i przymierzenie ich na miejscu w sklepie. Wystarczy, że podczas zakupów internetowych wybierzemy metodę dostawy Odbiór i płatność w sklepie. Dostawa do konceptu zajmuje maksymalnie 48 godzin, a powiadomienie SMS poinformuje, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru.
fot. MODIVO
Za zakupy można zapłacić w sklepie gotówką lub kartą
po wcześniejszych przymiarkach, bez ryzyka opłacania
zamówienia, które mogłoby okazać się nietrafione,
a później oczekiwania na zwrot środków.
W koncepcie MODIVO niezwykłe są nawet przymierzalnie
wyglądające niczym luksusowe garderoby
wyposażone w szafę oraz tablet.
Dzięki temu można szybko i bez wychodzenia
zamówić inny rozmiar czy model.
fot. MODIVO
Aktualnie to technologia kreuje zakupowe
zachowania współczesnych konsumentów.
Szczególnie młodsze pokolenie, wiecznie głodnych nowości, bardziej niż sam produkt docenia świetne doświadczenie zakupowe. Dla nich (i nie tylko) powstał robot humanoidalny Pepper, którego można spotkać w stacjonarnych sklepach eobuwie.pl. Ten nietypowy asystent sprzedaży rozpoznaje emocje, opowiada żarty, służy radą, prezentuje koncept sklepu, objaśnia usługę esize.me, a nawet pomaga w odbiorze zamówienia internetowego i rozśmiesza zniecierpliwione podczas zakupów dzieci.
Pepper na stałe zamieszkał w 23 salonach eobuwie.pl, m.in.
we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Trójmieście,
Szczecinie, Łodzi, Rzeszowie i Opolu.
fot. MODIVO
Szybkie, proste, komfortowe i nowoczesne zakupy
z najlepszym doświadczeniem obsługi klienta:
to wszystko staje się dzisiaj możliwe dzięki
wielokanałowej sprzedaży omnichannel.
MODIVO z sukcesem realizuje najważniejsze założenia tej strategii, dbając o spójność komunikacji z klientem i wizerunkową narrację, a równocześnie budując wielopłaszczyznowe doświadczenie zakupowe w oparciu o docenienie roli multiscreeningu, showroomingu i cross-sellingu. W rezultacie dobrze zrozumiany konsument ma szansę dokonać ekspresowych i wygodnych zakupów w odpowiednim dla siebie trybie.
Listę wszystkich lokalizacji sklepów
MODIVO można znaleźć tutaj.