20
01
2016
Zielone śniadania #fit, premiera TALLINDER & Chloé Love Story EDT
Mimo, że za oknem zima w pełni, my w redakcji już powoli myślimy o wiośnie!
Instagram @miumag
Mimo, że za oknem zima w pełni, my w redakcji
już powoli myślimy o wiośnie!
#fit #wear #beauty
Nowy sezon już od początku stycznia wprowadzamy do diety, szafy oraz toaletki, by w marcu być gotowymi na powitanie słońca - w świetniej formie, z uzupełnioną garderobą i beauty skarbami w kosmetyczce. Na dobry początek istotne zmiany wprowadziłyśmy do codziennego menu, uzupełniając redakcyjne śniadanie o nasze nowe ulubione super food - chlorellę od PurellaFood.
Instagram @miumag
Chlorella, obowiązkowy składnik porannego smoothie, to mikroskopijnej wielkości glon występujący w słodkich wodach o szerokim, oczyszczającym wpływie na organizm. Naturalnie odkwasza organizm, usuwając z niego toksyny i wspomaga metabolizm, a dodatkowo przywraca skórze blask i promienność. Tę, którą my używamy codziennie - od PurellaFood - znajdziecie w drogeriach Rossmann oraz w sklepach Piotr i Paweł.
Ambasadorką produktu została Kasia Knioła - DETOXIKATE,
która przygotowała specjalną recepturę koktajlu z chlorellą >>>
Instagram @miumag
To już nasza tradycja - śniadanie z chlorellą. Można ją pić samą - wystarczy wymieszać łyżeczkę zielonego proszku w odrobinie wody i wypić tuż po przebudzeniu; można dodać do espresso lub koktajlu, a nawet wykorzystać w kuchni, eksperymentując z przepisami, np. na zielony torcik.
Chlorella PurellaFood dostarcza organizmowi witaminy z grupy B, a także A, C oraz E, dzięki czemu pozytywnie wpływa na wygląd skóry, spowalniając procesy jej starzenia, na stan skóry i paznokci, a także na ogólne samopoczucie.
Instagram @miumag
TALLINDER: It's all about style!
Oto motto nowej marki z segmentu premium, dedykowanej osobom poszukującym ponadczasowych i eleganckich projektów, które będą dopełnieniem ich dynamicznego, nowoczesnego, dyktowanego przez metropolię stylu życia. Event wprowadzający markę na rynek odbył się w zeszłym tygodni w Kamienicy Edwarda Raczyńskiego przy Placu Małachowskiego.
Instagram @miumag
Efektowna ekspozycja ubrań i dodatków dla niej i dla niego rozbudziła nasze zakupowe instynkty.
TALLINDER to najnowszy brand w portfolio LPP, właściciela między innymi marek Reserved oraz Mohito, którego pierwsze sklepy otwarte zostaną już w lutym 2016. W swojej ofercie ma zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Swoją premierową kolekcję dedykuje osobom w wieku powyżej 30 roku życia, ceniącym sobie ponadczasowe i eleganckie rozwiązania.
Instagram @miumag
Projekty powstały z myślą o ludziach spełnionych i ambitnych, świadomych swojej wartości i chcących być na bieżąco w temacie mody, kultury, sztuki. TALLINDER pragnie odpowiadać na potrzeby tych, którzy cenią sobie komfort, wyrafinowany styl i gustowne projekty, a premierowa kolekcja marki jest tego potwierdzeniem.
Twarzą kampanii reklamowej i gwiazdą damskiego lookbooka została piękna Aline Weber z gracją pozująca u boku Bena Hilla w słonecznym Palm Springs.
Instagram @miumag
Projektanci marki doskonale wiedzą jak spełnić te oczekiwania, przygotowując propozycje charakteryzujące się dobrym smakiem, które uszyte są z wysokiej jakości tkanin. W kolorystyce dominuje biel, czerń, pastele i szarości. Zestawienia są często monochromatyczne i harmonijne, subtelnie rozświetlone kolorowymi akcentami.
Ubrania można świetnie skomponować z eleganckimi akcesoriami – skórzanymi butami czy torebkami.
Instagram @miumag
Wiosna zapanowała już także wśród zapachów Chloé - zawsze ujmująco kwiatowych, subtelnych i delikatnych, a na sezon Spring - Summer 2016 jeszcze bardziej ujmujących. Do wody perfumowanej Love Story dołącza woda toaletowa pachnąca kwiatem pomarańczy i... poranną rosą!
Woda toaletowa Chloé Love Story jest nową historią miłosną napisaną przez Anne Flipo z domu perfumiarskiego IFF.
Instagram @miumag
My piękno nowego zapachu Chloé poznałyśmy podczas wyjątkowego, francuskiego śniadania w Bistro de Paris, podczas którego zachwyciły nas nie tylko urocze flakoniki z tasiemką i ich różowa, wonna zawartość, ale także historia domu mody i śliczna Clémence Poésy w kampanii. Romantyczna aura zdjęć to historia pewnej nadsekwańskiej randki, o której przeczytacie więcej w osobnej publikacji.
Instagram @miumag
Wspaniałe wiosenne niespodzianki modowe sprawiła nam także Sabrina Pilewicz, przesyłając nam walentynkowe upominki - personalizowane torebeczki Modello Ossi w wersji Tattoo Bag. To wdzięczne akcesorium, które można w wyjątkowy sposób dopasować do własnych potrzeb dzięki tłoczonym tatuażom.
Inspiracją do stworzenia linii La donna è mobile była kobieta i jej cecha charakterystyczna, czyli zmienność.
Instagram @miumag
Ossi o szmaragdowym szlifie to młodsza siostra diamentu spod znaku S.P. - Asti. Nowy model stanowi pewnego rodzaju skórzane origami, ręcznie montowane z 76 elementów. Dzięki architektonicznej, trójwymiarowej konstrukcji Ossi potrafi zmieścić wszystko, co jest potrzebne na wieczorne wyjście. Choć naszym zdaniem, doskonale zdaje egzamin także jako dodatek na dzień!
Aby być zawsze na bieżąco, zaglądajcie
na nasz Instagram @miumag