14
01
2016
Chloé Love Story EDT: Miłosna historia z Clémence Poésy
Chloé Love Story EDT Spring 2016
Chloé prezentuje nową wodę toaletową: Love Story
Jeszcze bardziej świeża, upajająco kwiatowa, niezwykle zmysłowa.
Woda toaletowa Chloé Love Story jest nową historią miłosną napisaną przez Anne Flipo z domu perfumiarskiego IFF. To uwodzenie w czystej formie, przeznaczone do noszenia na nagiej skórze. W nutach głowy prym wiodą kwiat pomarańczy oraz pełen świeżości aromat rosy. Nasturcja i kwiat wiśni ukryte w sercu, nadają kompozycji wyjątkowy, kwiatowo-zielony charakter, natomiast drzewo cedrowe w bazie sprawia, że całość staje się jeszcze bardziej wyrafinowana.
Scenariusz jest bajkowy. To wyjątkowy poranek, kiedy powietrze błyszczy tysiącem iskier.
W pierwszym kontakcie z zapachem świeża woń kwiatów pomarańczy miesza się z ulotnym aromatem rosy. Ona pamięta wspólne chwile pełne śmiechu. Uderzająca nuta nasturcji, delikatnie pieprzowa sprawia, że drży z zachwytu. To symbol miłości, kwiat, który wręczają tylko ci gotowi by odsłonić swe serca. Wspomnienie spaceru w miejskiej ciszy, dłoń w dłoni, dotyk. Kwiat wiśni odsłania intensywną zieloną nutę, niezwykle subtelną, podkreśloną wodnymi kwiatowymi akordami i otoczoną beztroską radością. Uśmiech. Nic nie jest z góry narzucone.
Love Story EDT: Nowa miłosna historia od marki Chloé
Romantyczny spacer z Clémence Poésy wzdłuż Pont des Arts
Clémence Poésy w kampanii Chloé Love Story EDT
Wstaje nowy dzień. Pierwsze promienie słońca. Świeżość budzącego się dnia. Stukot jej obcasów wciąż odbija się echem od bruku wzdłuż brzegów Sekwany. Idzie radośnie pewnym krokiem. On na nią czeka. Jak zaklęty, przypomina sobie tamtą noc...
Jej uśmiech. Naturalną zmysłowość. Niezależność i kobiecą naturę. I ten zapach, jej i tylko jej.
Clémence Poésy w kampanii Chloé Love Story EDT
Paryż należy do niej. Ten dzień również. On też. Czy jeszcze powróci?
Tylko ona to wie. Muza domu mody Chloé - Clémence Poésy, użyczyła już wcześniej swojego paryskiego stylu i naturalnego uroku reklamie wody perfumowanej Love Story. Tym razem swoim nowoczesnym wizerunkiem i gracją ożywiła kolejną nową historię z wodą toaletową w tle.
Clémence Poésy w kampanii Chloé Love Story EDT
W jej dłoni talizman szczęścia. Kłódka, uniwersalny symbol miłości, skarb i emblemat domu mody Chloé.
Szklany klejnot ozdobiony szlifem, który przywodzi na myśl plisy lekkiej sukienki. W środku, bezpiecznie osłonięty koncentrat delikatnie różowego zapachu, który trzyma przy sobie przez cały czas. Eleganckie matowobiałe opakowanie z wytłoczonymi złocistymi literami otacza różowa wstążka, jakby chroniła najpiękniejszy prezent: miłosną historię.
Clémence Poésy w kampanii Chloé Love Story EDT
Oficjalnie marka Chloé powstała w 1953 roku, po tym jak jej założycielka Gaby Aghion połączyła siły z Jacquesem Lenoir, który był od tej pory odpowiedzialny za biznesowe powodzenie projektu, podczas gdy ona sama skupiała się na kreatywnym rozwoju marki. Oboje świetnie znali rynek i ponad wszystko mieli zamiar wykorzystać niszę, którą zauważyli jako pierwsi i jako pierwsi chcieli ją wypełnić.
Społeczeństwo potrzebowało mody łączącej najlepszej klasy tkaniny i proste, niekrępujące ruchów fasony, a Chloé dokładnie to mogło zaoferować.
Chloé Love Story EDT Spring 2016
Skalę sukcesu udowodnił pokaz pierwszej kolekcji zorganizowany w 1956 roku w kultowej Le Café de Flore, ulubionym miejscu spotkań paryskiej śmietanki. Przez kolejne lata prężnie rozwijająca się firma zatrudniła cały zastęp młodych, utalentowanych projektantów, m.in. Christiana Bailly, Michèle Rosier, Maxime de la Falaise, Graziellę Fontana, Tan Giudicelli, Guy Paulin i Carlos Rodriguez. W 1966 roku fotel głównego designera Chloé otrzymał Karl Lagerfeld, który w dekadzie 70s rozsławił markę na cały świat.
Reszta jest historią.
Chloé Love Story EDT Spring 2016
Zapachy Chloé tworzone są z czułością i pietyzmem, opierają się na nucie róży, która według perfumiarzy jest królową zapachów damskich i symbolem kobiecości. Pachnąca kolekcja w linii Signature ma dziś aż cztery odsłony, a ich wspólnym elementem, poza nutą róży jest wstążka, ręcznie zawiązywana na flakonach według ścisłych instrukcji projektantki - Clare Waight Keller.
Paryskie ambasadorki Chloé: Dree & Clémence
Jest również miłosna zapachowa historia Chloé Love Story w dwóch edycjach: woda perfumowana i toaletowa. Obie wonie opierają się na świeżym zapachu kwiatu pomarańczy. Wyjątkowe kreacje wymagają wyjątkowych ambasadorek. Dlatego w kampaniach promujących zapachy pojawiają się dziewczyny z paryską osobowością - Dree Hemingway oraz Clémence Poésy.
Zapach Love Story EDT pojawi się w perfumeriach w trzech pojemnościach:
30 ml (225 zł), 50 ml (315 zł) oraz 75 ml (395 zł)
Chloé na Sephora.pl
Chloé na Douglas.pl