Edit

Jak wygląda pracowity poranek w San Francisco? Jeśli wierzyć październikowemu VOGUE UK z 1998 roku, gwarne ulice wypełniają świetnie ubrane dziewczyny sukcesu z kubkami kawy w dłoniach i końskimi ogonami powiewającymi na oceanicznym wietrze. Madeline Christie, stylistka stojąca za strojami Bridget Hall w sesji Match Point, przygotowała do zdjęć kilka prostych, miękkich look'ów w konwencji nieformalnego dress code'u. Są więc dzianinowe golfy, gołąbkowe bezrękawniki, miękkie spódnice za kolana i komfortowe buty, w których można nawet w ostatniej chwili wskoczyć do tramwaju.

 

Na specjalną uwagę zasługują także zdjęcia z artystycznym ładunkiem niesionym przez wielkomiejską panoramę. Robert Erdmann, fotograf pracujący głównie w Los Angeles i Londynie, wydobył z przedpołudniowego San Francisco maksimum miejskiego szyku, upodabniając kalifornijską metropolię do... Nowego Jorku. 

 

 

Zobacz inne publikacje z cyklu #Vintage #Archiwum:

 

Christy & Linda w CHANEL i Dior (1990)

 

Karen Mulder w sesji Flamboyant (1991)

zobacz na jednej stronie