Buzz

Podstawą filozofii Lous jest równowaga i akceptacja wynikająca z doświadczenia życiowego.

 

I FEEL

I'M IN LOUS

 

Ostatnie miesiące to czas zmian dla warszawskiej marki Lous. Letnia kolekcja Stones stanowi tło dla nowego logo, identyfikacji oraz strategii komunikacji. Jej nazwę można odczytywać dwuznacznie  z jednej strony bowiem inspiruje się różnorodnością i kolorystyką kamieni, ich organiczną strukturą i siłą; z drugiej oznacza metaforę kamieni milowych, którymi są dla projektantów mijające lata.

 

Stones jest swoistym przejściem i pomostem pomiędzy tym, co było, a tym co staje się celem.

 

Niezmienne pozostają prostota kroju, jakość tkanin i wielofunkcyjność, czyli znaki rozpoznawcze Lous. Nowością jest gama kolorystyczna  bordo, błękit i printy. Sylwetki są zmysłowe i odkrywają więcej niż dotychczas, ale nadal zdają się być wyrozumiałe dla kobiecych kształtów. Dodatkowo, dotychczasowe rozmiary uzupełniono o XS, L+ oraz L++, bo Lous chce ubierać wszystkie kobiety.

 

 

fotograf: Kamil Zacharski

 

modelka: Alex Mru Kijania

 

stylizacja: Marta Kalinowska

 

asystentka: Anna Krawczyk

 

makijaż: Beata Milczarek

 

paznokcie: NAILSPA

zobacz na jednej stronie