15
05
2015
Zmiany w LOUS: Szczegóły nowej kolekcji Stones
Podstawą filozofii Lous jest równowaga i akceptacja wynikająca z doświadczenia życiowego.
I FEEL
I'M IN LOUS
Ostatnie miesiące to czas zmian dla warszawskiej marki Lous. Letnia kolekcja Stones stanowi tło dla nowego logo, identyfikacji oraz strategii komunikacji. Jej nazwę można odczytywać dwuznacznie – z jednej strony bowiem inspiruje się różnorodnością i kolorystyką kamieni, ich organiczną strukturą i siłą; z drugiej oznacza metaforę kamieni milowych, którymi są dla projektantów mijające lata.
Stones jest swoistym przejściem i pomostem pomiędzy tym, co było, a tym co staje się celem.
Niezmienne pozostają prostota kroju, jakość tkanin i wielofunkcyjność, czyli znaki rozpoznawcze Lous. Nowością jest gama kolorystyczna – bordo, błękit i printy. Sylwetki są zmysłowe i odkrywają więcej niż dotychczas, ale nadal zdają się być wyrozumiałe dla kobiecych kształtów. Dodatkowo, dotychczasowe rozmiary uzupełniono o XS, L+ oraz L++, bo Lous chce ubierać wszystkie kobiety.
fotograf: Kamil Zacharski
modelka: Alex Mru Kijania
stylizacja: Marta Kalinowska
asystentka: Anna Krawczyk
makijaż: Beata Milczarek
paznokcie: NAILSPA