Buzz

Od czasu, gdy za sterami marki Kenzo stoją Humberto Leon i Carol Lim z Opening Ceremony, kolekcje paryskiego domu mody biją prawdziwe rekordy popularności, logo Kenzo zaczeło się pojawiać w kontekście głośnych modowych kolaboracji (przypomnijmy: Vans, Essie, 59FIFTY), a kreatywnym podejściem zaskakują również kolejne kampanie reklamowe.

 

W nowym sezonie modowa psychodela ma trwać, choć tym razem surrealistyczną wizję Pierpaolo Ferrari zrealizował w pojedynkę, bez wsparcia swoich towarzyszy z Toiletpaper (w ubiegłym roku przed obiektywem współpracowali z nim Maurizio Cattelan i Micol Talso). Kontynuując koncepcję zaprezentowaną na wybiegu, motywem przewodnim kampanii ustanowił podwodne życie, by duet dawno niewidzianej Devon Aoki i rozchwytywanego Paula Boche na każdym niemal ujęciu eksponować w kontekście wody i oceanu, w wyolbrzymionym towarzystwie morskich stworzeń.

 

Ostateczny, prowokujący efekt pobudzają cyfrowe nadruki fal, które naprzemiennie z monochromatyczną czernią, czerwienią czy błękitem tworzą tło dla szalonych obrazków i wyrazistych zoomów na akcesoria w kolorze laguny. Nasze ulubione ujęcie? Zanurzone w akwarium nogi Aoki nawiązujące do supermodnego ostatnio pedi z rybkami

zobacz na jednej stronie