19
10
2014
Rosie Huntington-Whiteley w zielonej kampanii Coca-Cola Life
instagram.com/rosiehw
O tym, że Coca-Cola rozszerza swoją kolekcję o kolejny, tym razem zamknięty w butelkach i puszkach z zieloną etykietką napój, pisałyśmy już jakiś czas temu. Do tej pory Coca-Cola Life, bo tak się nazywa, dostępna była wyłącznie w Argentynie, ale właśnie trafiła do Europy. Już teraz można ją kupić w Wielkiej Brytanii, a do przerzucenia się z kultowych czerwonych puszek na zielone zachęca sama Rosie Huntington-Whiteley. Kampania właśnie trafiła do sieci.
Life jest ekologiczną alternatywą dla wszystkich pozostałych wersji napoju. Przyjazne dla środowiska są bowiem szklane i plastikowe butelki oraz puszki - wykonane w 30% z naturalnych materiałów i łatwo poddające się procesowi recyklingu. Nowością jest także zawartość stewii w recepturze samego napoju, który ani trochę nie zmienił swojego wyjątkowego smaku, ale znacząco stracił na kaloryczności.
Efekt? 18 kcal / 100 ml, podczas gdy klasyczna wersja ma 42 kcal / 100 ml. - Coca-Cola Life pozwala mi cieszyć się moim ulubionym smakiem, który ma teraz aż trzy razy mniej kalorii - entuzjastycznie zachwalała Rosie podczas konferencji promującej kampanię.