23
09
2014
Limitowana seria Coca-Cola loves Moschino
Coca-Cola loves Moschino
To nie jest pierwszy raz, gdy Coca-Cola podejmuje ekscytującą współpracę z topowymi postaciami świata mody. Puszki kultowego napoju były już zdobione kreatywnymi pracami takich artystów jak Andy Warhol, Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli czy Marc Jacobs, a w nowym sezonie do tego grona dołącza Jeremy Scott, dyrektor kreatywny Moschino, który kilka dni temu odkrył swoją drugą kolekcję zaprojektowaną pod szyldem włoskiego domu mody.
Limitowana edycja Coca-Cola loves Moschino również została zaprezentowana podczas fashion weeku w Mediolanie, zachwycając trio stylowych puszek nadrukowanych wzorami Hearts, Cow Print oraz Eye Chart. Ta pierwsza - z ponadczasowym symbolem marki, czyli białymi serduszkami na różowym tle - kolorystyką bezpośrednio odwołuje się do kapsułowej linii Moschino ss 2015, która w całości była inspirowana sławą i stylem lalki Barbie. Na kolejnym opakowaniu pojawia się inny znak rozpoznawczy Moschino, krowie łaty, podczas gdy metaliczna wersja z czarnymi literami nawiązuje do tablicy używanej przez okulistów do oceny wzroku.
Jak na wybiegową odsłonę przystało, w środku każdej puszki znajduje się dietetyczna Coca-Cola Light. Seria trafiła do wyłącznej sprzedaży na terenie Włoch aż do końca grudnia 2014 roku. Można wybierać spośród trzech pojemności - 330 ml (puszka), 500 ml (butelka) oraz 1,75 ml (butelka).
Coca-Cola loves Moschino