Buzz

 

Fundacja Rak’n’Roll wystartowała z kampanią społeczną

zachęcającą kobiety do badania swoich piersi.

 

W projekcie wzięło udział dziesięć znanych twarzy.

 

 

Zdaniem organizatorów akcji, badanie USG piersi powinno być takim samym kobiecym rytuałem jak wizyta u kosmetyczki. Aby promować tę ideę, fundacja Rak’n’Roll przygotowała wielką premierę zupełnie wyjątkowego na polskim rynku produktu – żelu, którego wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi.

 

 

Produkt jest dopasowany do każdego kształtu biustu

sterczącego, trójkątnego, a nawet silikonowego. 

 

Ten cudowny produkt to nic innego jak żel do USG 

ten sam, którego lekarz używa podczas każdego badania.

 

 

 

 

W akcję zaangażowały się gwiazdy i influencerki, które 

mając na myśli swój biust, odważnie wypowiedziały 

dwuznaczne hasło kampanii Coś do nich mam.   

 

 

Przed obiektywem stanęły Karolina Gilon, Julia Wieniawa, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Jessica Mercedes, Zosia Ślotała, Ola Hamkało, Daria Ładocha, Małgorzata Rozenek-Majdan i Barbara Wrońska. Każda z nich za pomocą aplikacji dostępnej na Messengerze wybrała żel odpowiadający kształtowi swoich piersi.

 

 

W ramach kampanii #CosDoNichMam na kobiety czeka 7 tysięcy badań USG

dofinansowanych przez głównego partnera akcji AVON Kontra Rak Piersi.

 

Umówić się na  wizytę można za pośrednictwem facebookowej

aplikacji Messenger lub telefonicznie od 15 października

 

zobacz na jednej stronie