15
10
2018
Rak'n'Roll Coś do nich mam: Społeczna kampania z gwiazdami
Fundacja Rak’n’Roll wystartowała z kampanią społeczną
zachęcającą kobiety do badania swoich piersi.
W projekcie wzięło udział dziesięć znanych twarzy.
Zdaniem organizatorów akcji, badanie USG piersi powinno być takim samym kobiecym rytuałem jak wizyta u kosmetyczki. Aby promować tę ideę, fundacja Rak’n’Roll przygotowała wielką premierę zupełnie wyjątkowego na polskim rynku produktu – żelu, którego wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi.
Produkt jest dopasowany do każdego kształtu biustu –
sterczącego, trójkątnego, a nawet silikonowego.
Ten cudowny produkt to nic innego jak żel do USG –
ten sam, którego lekarz używa podczas każdego badania.
W akcję zaangażowały się gwiazdy i influencerki, które
mając na myśli swój biust, odważnie wypowiedziały
dwuznaczne hasło kampanii Coś do nich mam.
Przed obiektywem stanęły Karolina Gilon, Julia Wieniawa, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Jessica Mercedes, Zosia Ślotała, Ola Hamkało, Daria Ładocha, Małgorzata Rozenek-Majdan i Barbara Wrońska. Każda z nich za pomocą aplikacji dostępnej na Messengerze wybrała żel odpowiadający kształtowi swoich piersi.
W ramach kampanii #CosDoNichMam na kobiety czeka 7 tysięcy badań USG
dofinansowanych przez głównego partnera akcji AVON Kontra Rak Piersi.
Umówić się na wizytę można za pośrednictwem facebookowej
aplikacji Messenger lub telefonicznie od 15 października.