06
05
2015
Prowokacyjna kampania paprocki&brzozowski SEX
Hasłem przewodnim najnowszej kampanii paprocki&brzozowski jest SEX. To słowo ma wiele znaczeń i jeszcze więcej skojarzeń...
#ss2015
Wletniej kolekcji duetu projektantów królują romantyczne koronki, architektoniczne falbany, sukienki z głębokimi dekoltami oraz kroje podkreślające talię. Całość stanowi bezbłędny miks klasyki i nowoczesności: ponadczasowe fasony przełamują asymetryczne motywy i ostra kolorystyka z soczystą żółcią na pierwszym planie.
Dopełnieniem zmysłowych projektów jest prowokacyjna kampania autorstwa Zuzy Krajewskiej, w której wystąpiła modelka Maddie Kulicka (MODEL PLUS). Sensualnym portretom towarzyszy klimatyczny film Kajetana Plisa.
Dodające pewności siebie fasony gwarantują, że kobieta czuje się atrakcyjna. W czasach minimalizmu i postępującej maskulinizacji mody damskiej, zapragnęliśmy podkreślić wszystko to, co najbardziej kobiece.
– Marcin Paprocki
Zależy nam na tym, aby kobieta czuła się kobietą, aby była sensualna, ale jednocześnie romantyczna. Takie skrajności lubimy najbardziej. Kontrasty! Wyrazistość i niedopowiedzenie. Nie chcemy przebierać kobiet w wyimaginowane postaci, chcemy podkreślać ich atrybuty i dodawać pewności siebie. Ubrania są dla kobiet, nie odwrotnie.
– Mariusz Brzozowski