Buzz

14 - 7 lat zamiast 7 - 14 - zmiana w sposobie myślenia o kategoriach wiekowych naprowadziła dział projektowania KappAhl na pomysł nowej kolekcji dla dziewczyn, które rezygnują już z ubrań dziecięcych i zaczynają interesować się nastoletnimi trendami.

 

 

KappAhl Rükie Spring - Summer 2016

 

 

Facebook, Instagram, Snapchat i Twitter - popularność mediów społecznościowych wpływa zarówno na dzieci jak i ich rodziców. Własny telefon komórkowy otwiera nieskończone możliwości, a postęp widoczny jest również w branży odzieżowej. Pojęcie tweenie, które pojawiło się przed paroma laty, jest ściśle związane ze sposobem korzystania przez dzieci i młodzież z mediów społecznościowych. 8-12-latki, czyli tweenies, dorastają dziś szybciej niż w przeszłości, a w tym samym tempie zmieniają się ich oczekiwania i życzenia dotyczące ubrań. 

 

 

KappAhl Rükie Spring Summer 2016

 

 

„ ”

 

 

Rükie ma kojarzyć się młodym dziewczynom z ciepłą, wspierającą i motywującą atmosferą. Aby uchwycić charakter tej grupy, zaczęliśmy myśleć o kategorii wiekowej 14 - 7 lat zamiast odwrotnie. Chodzi nam o przywołanie uczucia nastoletniego luzu. Oczywiście zgodnie z ideą girl power.

 

- Hanna Bergfeldt, projektantka kolekcji Rükie

 

 

Rükie to kolekcja, którą cechuje mniejsza naiwność i większa dbałość o trendy mody niż pozostały asortyment dziecięcy. Kolekcja dostępna będzie w takich samych rozmiarach jak pozostałe ubrania dla starszych dziewczyn i pojawi się w sklepach dokładnie 24 marca. Nazwa Rükie nawiązuje do kolekcji Newbie, lecz przede wszystkim do słowa rookie, czyli debiutant. We all laugh the same language głosi napis na jednym z elementów i według Hanny Bergfeldt jest on wymowny dla całej kolekcji.

 

 

KappAhl.com

 

zobacz na jednej stronie