13
03
2016
Premiera kolekcji Rükie w KappAhl już 24 marca #tweenies #ss2016
KappAhl Rükie Spring Summer 2016
14 - 7 lat zamiast 7 - 14 - zmiana w sposobie myślenia o kategoriach wiekowych naprowadziła dział projektowania KappAhl na pomysł nowej kolekcji dla dziewczyn, które rezygnują już z ubrań dziecięcych i zaczynają interesować się nastoletnimi trendami.
KappAhl Rükie Spring - Summer 2016
Facebook, Instagram, Snapchat i Twitter - popularność mediów społecznościowych wpływa zarówno na dzieci jak i ich rodziców. Własny telefon komórkowy otwiera nieskończone możliwości, a postęp widoczny jest również w branży odzieżowej. Pojęcie tweenie, które pojawiło się przed paroma laty, jest ściśle związane ze sposobem korzystania przez dzieci i młodzież z mediów społecznościowych. 8-12-latki, czyli tweenies, dorastają dziś szybciej niż w przeszłości, a w tym samym tempie zmieniają się ich oczekiwania i życzenia dotyczące ubrań.
KappAhl Rükie Spring Summer 2016
„ ”
Rükie ma kojarzyć się młodym dziewczynom z ciepłą, wspierającą i motywującą atmosferą. Aby uchwycić charakter tej grupy, zaczęliśmy myśleć o kategorii wiekowej 14 - 7 lat zamiast odwrotnie. Chodzi nam o przywołanie uczucia nastoletniego luzu. Oczywiście zgodnie z ideą girl power.
- Hanna Bergfeldt, projektantka kolekcji Rükie
Rükie to kolekcja, którą cechuje mniejsza naiwność i większa dbałość o trendy mody niż pozostały asortyment dziecięcy. Kolekcja dostępna będzie w takich samych rozmiarach jak pozostałe ubrania dla starszych dziewczyn i pojawi się w sklepach dokładnie 24 marca. Nazwa Rükie nawiązuje do kolekcji Newbie, lecz przede wszystkim do słowa rookie, czyli debiutant. We all laugh the same language głosi napis na jednym z elementów i według Hanny Bergfeldt jest on wymowny dla całej kolekcji.
KappAhl Rükie Spring Summer 2016
KappAhl Rükie Spring Summer 2016
KappAhl Rükie Spring Summer 2016
KappAhl Rükie Spring Summer 2016
KappAhl Rükie Spring Summer 2016
KappAhl Rükie Spring Summer 2016
KappAhl Rükie Spring Summer 2016
KappAhl Rükie Spring Summer 2016