22
07
2015
Premiera KappAhl x Roxette: Posłuchaj The Look
fot. KappAhl
KappAhl prezentuje nową odsłonę hitu Roxette THE LOOK (2015 Remake).
Tytuł przeboju, nagranego na nowo wyłącznie dla szwedzkiej marki, stał się inspiracją dla wszystkich jesiennych kampanii.
#thelookkappahl
Nagrywanie utworu The Look we współczesnej aranżacji zostało udokumentowane w filmie The making of the Look. Całość powstała w historycznym miejscu, w Studio X-Level w Sztokholmie, tym samym, w którym pracowaną nad pierwszą wersją piosenki w 1988 roku. Motywem przewodnim spotu i całej kampanii jest styl i osobowość – tytułowy The Look.
Tegoroczne jesienne kampanie KappAhl zainspirowała kultura popularna, a dokładniej muzyka, która bardziej niż kiedykolwiek wpływa na nasz wygląd. I cóż może nadawać się lepiej, niż współczesna wersja jednego z najpopularniejszych w muzycznym świecie looku i superhitu.
– Joakim Holmstrand, Dyrektor Marketingu KappAhl
Zespół Roxette wybrał do współpracy szwedzki duet producencki Addeboy vs. Cliff. Gotowy utwór oficjalnie opublikowano w piątek 17 lipca i można go już oglądać na stronie KappAhl.com oraz na YouTube. Piosenka ma być także dostępna na Spotify oraz na wszystkich pozostałych platformach cyfrowych, a 28 sierpnia zostanie wydany wyjątkowy 7 calowy singiel winylowy.
Jak tylko usłyszałem muzyczne pomysły duetu Addeboy vs. Cliffs wiedziałem, że efekt będzie dobry. Utwór brzmi fantastycznie, jest hitem. Po raz drugi. Dla mnie brzmi on mocno, w kierunku powerpopu, dzięki któremu śmieję się i mam ochotę żyć dalej. The Look to poza tym świetna nazwa kampanii odzieżowej.
– Per Gessle, Roxette
fot. KappAhl