Buzz

Wczoraj w Paryżu odbył się pokaz H&M Studio ss 2017. W ramach nowo obranej strategii see now buy now, linia od razu po prezentacji trafiła do sprzedaży.

 


Na potrzeby show betonowe wnętrza kultowego Tennis Club de Paris zostały przekształcone w ciepłą przestrzeń, dającą poczucie wspólnoty. Na wybiegu można było podziwiać prawdziwie gwiazdorską obsadę, na czele z Gigi i Belal Hadid, Adwoa Aboah, Amber Vallettą oraz Małgosią Belą. Obok wystąpiła również gorąca nowa twarz z Polski  Cleo Cwiek (MODEL PLUS). 

 

 

 
„ ”

 

 

Stworzenie możliwości natychmiastowego zakupu kolekcji prezentowanej na wybiegu wyznacza nową erę dla branży mody. Bardzo cenimy bezpośrednią komunikację z klientami, jaką daje konwencja see now buy now. To sprawia, że moda jest jeszcze bardziej dostępna.

 

Dzięki tej kolekcji chcemy wysłać globalne przesłanie miłości. W tej kolekcji jest kilka ubrań, które wciąż przywołują słowo miłość, przypominając, co jest ważne. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, wszyscy potrzebujemy w życiu pozytywnych uczuć i myśli.

 

 – Pernilla Wohlfahrt,

Creative Director H&M

 

 

 

 

Kolekcja H&M Studio ss 2017 jest inspirowana siłą miłości, wdziękiem i pasją baletu. Po raz pierwszy, obok projektów damskich zaproponowano modele dla mężczyzn

 

 

Na wybiegu widoczny był balans pomiędzy krawiectwem a liniami sportowymi – proste kroje i wełniane tkaniny występowały obok cienkich dzianin, obszernych jedwabi i półprzezroczystych rzeczy z nylonu, a falbany i kreacje w kolorze jaskrawego różu zestawiono z monochromatycznymi anorakami i nową wersją sandałów trekkingowych.

 

 

zobacz na jednej stronie