21
08
2015
Pierwsza zapowiedź kolekcji Balmain x H&M
Instagram.com/ellefr
#HMBALMAINATION
Dyrektor kreatywny Balmain, Olivier Rousteing, ekscytującym newsem o współpracy z H&M podzielił się z branżą podczas Billboard Music Awards w Las Vegas, mając u boku swoje ulubione modelki: Jourdan Dunn i Kendall Jenner. Obie dziewczyny ubrane były w projekty z kolekcji Balmain x H&M, co tylko podsyciło ogólnoświatową niecierpliwość.
Cała kolekcja trafi do sprzedaży 5 listopada, ale obie marki cały czas dbają, aby modowe emocje nieustannie sięgały zenitu. I tak, wczoraj na Instagramie francuskiego ELLE zostało opublikowane pierwsze zdjęcie promujące linię, a dzisiaj ta sama sukienka z kampanii pojawiła się na profilu H&M. Suto dekorowana metalowymi nićmi, dżetami i perełkami kreacja zachwyca typowym dla Balmain stylem, na który składają się seksowne fasony, przepych materiałów i bogactwo zdobień.
Projektem ekscytuje się cały modny świat – od Paryża po Nowy Jork, zaś Instagram ponownie zalała fala hashtagów #HMBALMAINATION.
W rozmowie ze STYLE.com Olivier Rousteing przyznał, że jest jedynym projektantem, który dwa razy przeżył projektowanie kolekcji dla H&M – po raz pierwszy prawie 10 lat temu, kiedy sieciówka współpracowała z Roberto Cavalli, a Olivier był wtedy asystentem głównego designera.
Dzisiaj najbardziej cieszy go możliwość zaoferowania projektów Balmain ludziom na całym świecie, aby mogli stać się częścią jego armii.
W zachwytach nad tą współpracą nie ustaje szefowa działu projektów H&M, Ann-Sofie Johansson. Jak zauważa, dom mody Balmain musi być właściwym wyborem, wszak oba szyldy są niemalże rówieśnikami (H&M powstał w 1947 roku, a Balmain w 1945). Uważa ona, że francuska marka to ikona współczesnej mody, która dzięki Olivierowi została odświeżona, by couture łączyć ze streetstylem.
Instagram.com/hm