Buzz

Pokaz Burberry po raz ostatni zawitał na London Fashion Week w dotychczasowej formule. Od nowego sezonu Christopher Bailey wprowadza odmieniony format show: zamiast czterech kolekcji w roku będzie lansować dwie linie nazwanFebruary i September. Dodatkowo, całość projektów ma trafić do sprzedaży bezpośrednio po prezentacji, aby pozwolić klientom od razu cieszyć się nowymi kreacjami na daną porę roku. 

 

 

Widowisko fw 2016/17, którurozmaicił występ Jake'a Bugga, odbyło się

w londyńskim Kensignton Gardens.

 

 

Pokaz na żywo transmitowano w sieci, a wszystkie stroje można już dowolnie personalizować przez aplikację Runway Made to Order. Na wybiegu pojawiły się także pewne zapowiedzi nadchodzącej rewolucji: aby zasygnalizować koniec podziału na show womenswear & menswear, zza kulis na zmianę wychodzili modele i modelki.

 

 

Co najlepsze, projekty Burberry fw 2016/17 są dostępne w sprzedaży w słynnym butiku przy 121 Regent Street. Za tydzień później kolekcja zagości również

przy Faubourg Saint-Honoré w Paryżu.

 

 

Burberry fw 2016/17

 

Show otworzyła stała ambasadorka domu mody – Edie Campbell.

 

 

Później na wybieg wkroczyły inne top twarze znane z kampanii Burberry ss 2016 albo z poprzednich pokazów brytyjskiej marki: Hayett McCarthy, Kiki Willems, Maartje Verhoef, Lineisy Montero czy duet sióstr Ruth i May Bell. Nie zabrakło także polskiego składu reprezentowanego przez takie wschodzące gwiazdy jak Klementyna Dmowska (D'VISION), Julita Formella (REBEL MODELS), Natalia Kamińska (MANGO MODELS), Maria Zakrzewska (D'VISION) oraz Max Barczak (MALVA MODELS).

 

W kolekcji dominowały przede wszystkim przytulne okrycia: długie i wzorzyste płaszcze, ocieplane pilotki, puszyste parki, miękkie budrysówki. Warstwowe sylwetki wzbogaciły rockowe dodatki i maxi sukienki w stylu 70s.

zobacz na jednej stronie