Buzz

Dom mody Louis Vuitton  dumny ze swojego historycznego dorobku  przez kolejne dekady kultywuje podróżnicze tradycje, czego wyrazem są chociażby stylowe przewodniki po najciekawszych miastach z cyklu Louis Vuitton City Guide, jakie od 1998 roku redaguje zespół profesjonalnych dziennikarzy i obieżyświatów. Na cześć flagowej kolekcji walizek i kufrów powstaje także specjalna kampania pod hasłem Spirit of Travel, obowiązkowo z udziałem gorących twarzy.

 

 

 

 

„ ”

 

 

We are passengers on different roads, part of the same journey.

 

 

I tak, w sezonie fw 2015/16 paryska marka zabiera swoje ambasadorki – Alicię Vikander i Michelle Williams – do słonecznej Kalifornii, na pustynię w okolicach Palm Springs oraz do posiadłości Boba i Dolores Hope'ów. Sesja stanowi swego rodzaju kontynuacją kampanii Cruise 2016, która również odbyła się w pustynnym domu pary amerykańskich artystów.

 

 

WLq7HFkuFp4

 

 

Modernistyczna posiadłość projektu architekta Johna Lautnera i surowe, przestrzenne widoki stały się doskonałym tłem dla nowoczesnych projektów od Nicolasa Ghesquière. Aktorkom towarzyszą w podróży kultowe kufry LV, dwa modele torebek z jesiennej kolekcji Capucines i Twist oraz City Steamer z linii Cruise.

 

Za obiektywem stanął legendarny Patrick Demarchelier, perfekcyjnie oddając ducha swobodnej podróży. Z kole spot przygotował Gordon von Steiner, odpowiedzialny także za liczne kampanie Prady i Chanel.

 

 

 

Polecamy: 

 

Louis Vuitton x Le Bon Marché: Wystawa torebek-ikon

 

Przewodniki Louis Vuitton City Guide w aplikacji mobilnej

zobacz na jednej stronie