02
02
2023
Net-a-Porter x The Seam: Usługa naprawy ubrań
Net-A-Porter
Platforma Net-a-Porter chce, by ubrania służyły
więcej niż jeden sezon i wprowadza specjalną
usługę napraw ubrań i akcesoriów.
W tym celu firma łączy siły z The Seam, brytyjskim
przedsiębiorstwem wyspecjalizowanym w dziedzinie
rekonstruowania i przerabiania odzieży.
Projekt ma promować zrównoważoną garderobę i wspierać redukcję odpadów poprzez system modyfikowania, napraw, odświeżania, pielęgnacji i personalizowania ubrań, obuwia, torebek oraz biżuterii. Wszystko działa przy współpracy z fachowcami i rzemieślnikami, a jednorazowa usługa ma zajmować średnio od 7 do 10 dni.
Net-A-Porter
Na ten moment opcja działa wyłącznie na terenie
Wielkiej Brytanii i dotyczy produktów damskich,
jednak w planach jest dalsza ekspansja.
Docelowo system obowiązywać będzie również dla klientów pozostałych portali z grupy Yoox, jak Mr Porter i The Outnet. Nowa usługa idzie w parze z rozwojem systemu odsprzedaży na Net-a-Porter – całość ma pozwolić klientom cieszyć się ukochanymi ubraniami przez wiele lat, dokonywać dobrych dla środowiska wyborów i pogłębiać relacje z posiadanymi przedmiotami.
Net-A-Porter