15
12
2014
Naomi Campbell i Jourdan Dunn w kampanii Burberry ss 2015
Burberry ss 2015
Christopher Bailey konsekwentnie realizuje koncepcję łączenia pokoleń brytyjskich ikon na kartach kolejnych kampanii domu mody Burberry. I tak, twarzami zapachu My Burberry zostały Kate Moss i Cara Delevingne, które po raz pierwszy połączyły siły, aby stworzyć przebojowy duet przed obiektywem i na ekranie. Kolejny piękny tandem londyńskich gwiazd - Naomi Campbell i Jourdan Dunn - został zaangażowany do prezentacji kolekcji Burberry na sezon ss 2015.
Piękności symbolizujące dwie generacje czarnoskórych supermodelek (choć raczej wyglądają tu jak siostry niż kobiety, które dzieli 20-letnia różnica wieku) pozują przed obiektywem Mario Testino w nowych wariacjach na temat klasycznego trencza. Do wyboru m.in. pastelowa wersja zamszowa, beżowa z neonowymi paskami przy rękawach oraz tęczowa i mocno wzorzysta. - Naomi i Jourdan, dwie brytyjskie ikony, dwie silne i piękne kobiety. Jak zawsze, praca z nimi była wielkim zaszczytem. - podkreśla Christopher Bailey.
Na ekranie wiosennego spotu reklamowego modelkom towarzyszą przystojni modele wyrastający na nowych ulubieńców marki - George Barnett i George Le Page.
Burberry ss 2015
Burberry ss 2015
Burberry ss 2015