02
09
2014
Kate Moss & Cara Delevingne w kampanii perfum My Burberry
My Burberry
Dwie ikony brytyjskiej mody, słynny trencz, kultowa krata i... jeden niezwykły zapach. Twarzami nowych, totalnie londyńskich perfum My Burberry zostały Kate Moss i Cary Delevingne, które po raz pierwszy połączyły siły, aby stworzyć przebojowy duet przed obiektywem i na ekranie. Efekt? Kampania będąca kwintesencją stylu Burberry - zarazem klasyczna, seksowna, ponadczasowa.
Zdjęcia i film pod czujnym okiem dyrektora artystycznego Christophera Bailey'a wykonał wieloletni przyjaciel Kate Moss, mistrzowski Mario Testino (koniecznie przeczytajcie, jak się poznali). - Mario jest niesamowitym przyjacielem, a robienie z nim sesji jest zawsze zabawnym doświadczeniem. On ma tę zdolność do wychwytywania prawdziwych historii. - opowiada supermodelka - Dla Burberry chciał pokazać mnie i Carę w najbardziej naturalny sposób jak to tylko możliwe. Wiedziałam, że z Christopherem i Mario jesteśmy w stanie stworzyć coś naprawdę specjalnego i kultowego.
Tak powstała opowieść, która eksponuje nie tylko wyjątkowość mieszanki stworzonej przez słynnego perfumiarza Francis Kurkdijan, ale także ponadczasową naturę trencza z kraciastą podszewką. To właśnie pod połami beżowego płaszcza Burberry Kate i Cara skrywają się przed deszczem nowego zapachu, a ich zabawie towarzyszy kawałek I Put A Spell On You śpiewany przez Joss Stone.
- Trencz Burberry to klasyka. - podkreśla Kate - Uwielbiam fakt, że był noszony przez każdego, od gwiazd rocka na czele z Mickiem Jagger'em i Marianne Faithfull po artystów takich jak Lucian Freud, a nawet rodzinę królewską, i nadal wyglądał niesamowicie.
My Burberry
Podobnie uniwersalny i niezwykły zarazem jest My Burberry, który uwodzi nutami geranium, frezji, adamaszku i róży stulistnej, by przywoływać skojarzenia ze zroszonym deszczem, angielskim ogrodem. - To świeży i łatwy w noszeniu zapach. I bardzo elegancki. - zachwyca się Cara. - Możesz go nosić w dowolnym miejscu i czasie. - dodaje Kate.
My Burberry właśnie trafił do sprzedaży w w salonach marki na całym świecie oraz butiku online. W skład linii wchodzą olejek pod prysznic, mgiełka oraz cztery różne pojemności - 30 ml, 50 ml, 90 ml i 900 ml. Ta ostatnia zamknięta jest w ogromnym, kolekcjonerskim flakonie (takim samym, który wykorzystano podczas kręcenia spotu), a do kompletu dołączono szklano-metalową różdżkę do aplikowania zapachu.
Niezależnie od wielkości, każda butelka nawiązuje swoim designem do charakterystycznych elementów trencza: nakrętka wygląda jak guzik, podczas gdy ręcznie wiązana kokarda została wykonana z nieprzemakalnej gabardyny, którą w 1901 roku wynalazł Thomas Burberry.
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry