15
02
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #ysl #anja #vogue #puma
The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
A jak Anja Rubik. Nogi do samego nieba, pełen gracji krok i czesane wiatrem włosy... Główną bohaterką podobnej historii została Anja Rubik, która wystąpiła w spocie reklamowym Furla SS 2015. Za obiektywem stanął Mario Testino. >>>
L jak Ladurée. Makaroniki Ladurée x Emilio Pucci trafią do sprzedaży w wyselekcjonowanych cukierniach Ladurée na całym świecie już 25 lutego. Rozkoszne i bardzo gustowne, różano-cytrynowe cudeńka wypełnione kremowym ganache skomponował Yann Menguy. >>>
M jak Massimo Dutti. W kampanii prezentującej wiosenne nowości spod szyldu Fifth Avenue występuje siedem gorących twarzy, a wśród nich aż dwie Polki: Anna Jagodzińska oraz Alicja Tubilewicz. >>>
P jak PUMA. W nowym sezonie Puma przedstawia efekty współpracy z marką Alife, która powstała w 1999 roku i od tego czaru nieprzerwanie pokazuje kulturę uliczną prosto z centrum Nowego Jorku. >>>
S jak Solar. Twarzą nowej sesji wizerunkowej polskiej marki została wschodząca gwiazda AS Management - Julia Banaś, która wystąpiła również w kampaniach Emporio Armani i Gucci Cruise, a ostatnio pozowała dla VOGUE Italia. >>>
T jak Tom Ford. Marka przedstawia nową paletę makijażu ss 2015. W linii królują trzy nasycone barwy - wibrująca zieleń, elektryzujący granat i śliwkowy fiolet, które w przypadku lakierów do paznokci oraz cieni do powiek otrzymały efektowne wykończenie z połyskującymi drobinkami. >>>
V jak VOGUE. Na okładce marcowego VOGUE US duet przyjaciółek - Karlie Kloss i Taylor Swift. Przeczytajcie jak się poznały, zobaczcie sesję oraz urocze video. >>>
Y jak YSL. Yves Saint Laurent na wiosnę proponuje nowość - wariację na temat kultowego OPIUM w rockowym wydaniu. Twarzą kampanii BLACK OPIUM została Eddie Campbell. >>>